Citat:
Ursprungligen postat av
Elouise
Ett lås som öppnas mot betalning kan vara lika bra som ett lås som öppnas gratis..
Tycker du verkligen det? Talar du nu som hora eller som torsk? Har du aldrig knullat med någon som du gillat ömt och varmt utan att betala eller ta betalt för en knull? Du verkar vara en konstig människa. Hoppas du hittar tillbaka till den del av mänskligheten där vi blir kåta och våta för att vi hittar en tjej eller kille som vi vill knulla med för att vi blir förtjusta. För att hen är jävligt snygg, smart och/eller rolig, Inte för att hen slänger upp en tusenlapp i något sjaskigt hotellrum.
Citat:
Fast för ett gammalt grottmongo kan jag tänka mig att alla går i baklås oavsett, män som har svårt för kvinnor som knullar borde ju egentligen vara lyckligare som bögar kan man tycka.
Grottmorgo? Baklås? Själv har jag inte det minsta svårt för kvinnor som knullar. Tvärtom! Jag uppmuntrar detta starkt.
Det jag dock är lite tveksam för är när detta sker på köp- och säljbasis. Då känns det som något har gått fel Och min grundfråga här i tråden är ju.
Hur kan ni horor ens bli våta i såna sammanhang (ja, ok, det finns glidmedel)? Hur kan ni torskar ens få upp kuken?