2016-10-25, 19:27
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elouise
Och män som knullar runt respekterar inte sina kukar, eller?
Det är inte samma sak.

"En nyckel som öppnar alla dörrar är en bra nyckel. Ett lås som öppnas av alla nycklar är ett dåligt lås." (gammalt ordspråk)
Citera
2016-10-25, 19:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Har de sagt det eller har du undersökt det?
Jag har "undersökt" detta, ja. Jag är inte så självgod att jag tror att damer på deras utseedenivå (för satan vad snygga dom har varit) blir plaskvåta av mig specifikt utan det är mer rimligt att dom har nära till att bli kåta.
Citera
2016-10-25, 19:41
Medlem
Milizers avatar
BigFatCone, Varför betalar du för damer, när du nu är så attraktiv och gör dem blöta genom att peka på dem? Då borde du ju rimligtvis kunna få dem gratis? Och dessutom få lite äkta kärlek.
Citera
2016-10-25, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Det är inte samma sak.

"En nyckel som öppnar alla dörrar är en bra nyckel. Ett lås som öppnas av alla nycklar är ett dåligt lås." (gammalt ordspråk)

Ett lås som öppnas mot betalning kan vara lika bra som ett lås som öppnas gratis. Fast för ett gammalt grottmongo kan jag tänka mig att alla går i baklås oavsett, män som har svårt för kvinnor som knullar borde ju egentligen vara lyckligare som bögar kan man tycka.
Citera
2016-10-25, 20:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
BigFatCone, Varför betalar du för damer, när du nu är så attraktiv och gör dem blöta genom att peka på dem? Då borde du ju rimligtvis kunna få dem gratis? Och dessutom få lite äkta kärlek.
Jag har aldrig betalat för damer, jag trodde att det var tydligt att jag har mött dom privat, eller snarare i mitt yrke och det ena har lett till det andra helt enkelt. Och jag menar ju just att det inte är just jag som får dom våta genom att peta på dom utan att i stort sett vem som helst får dom att bli fuktiga i tussen.
Citera
2016-10-25, 20:10
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ett lås som öppnas mot betalning kan vara lika bra som ett lås som öppnas gratis..
Tycker du verkligen det? Talar du nu som hora eller som torsk? Har du aldrig knullat med någon som du gillat ömt och varmt utan att betala eller ta betalt för en knull? Du verkar vara en konstig människa. Hoppas du hittar tillbaka till den del av mänskligheten där vi blir kåta och våta för att vi hittar en tjej eller kille som vi vill knulla med för att vi blir förtjusta. För att hen är jävligt snygg, smart och/eller rolig, Inte för att hen slänger upp en tusenlapp i något sjaskigt hotellrum.

Citat:
Fast för ett gammalt grottmongo kan jag tänka mig att alla går i baklås oavsett, män som har svårt för kvinnor som knullar borde ju egentligen vara lyckligare som bögar kan man tycka.
Grottmorgo? Baklås? Själv har jag inte det minsta svårt för kvinnor som knullar. Tvärtom! Jag uppmuntrar detta starkt.

Det jag dock är lite tveksam för är när detta sker på köp- och säljbasis. Då känns det som något har gått fel Och min grundfråga här i tråden är ju.

Hur kan ni horor ens bli våta i såna sammanhang (ja, ok, det finns glidmedel)? Hur kan ni torskar ens få upp kuken?
Senast redigerad av Milizer 2016-10-25 kl. 20:13.
Citera
2016-10-25, 20:20
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har aldrig betalat för damer, jag trodde att det var tydligt att jag har mött dom privat, eller snarare i mitt yrke och det ena har lett till det andra helt enkelt. Och jag menar ju just att det inte är just jag som får dom våta genom att peta på dom utan att i stort sett vem som helst får dom att bli fuktiga i tussen.
OK. tack! Då fattar jag bättre. Tror många av detta för flera av dem är som ett slags pavlovsk rekation att de ska slänga upp fittan för att få något slags uppskattning. Vilket är lite märkligt eftersom flera av dessa är intelligenta tjejer. Och kunde få uppskattning på många andra sätt också. Fast klart att de vill knulla; vem vill inte det?

Och då blir de väl våta i fittan i sådan lägen. En betingad reflex det också?
Citera
2016-10-25, 20:23
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
OK. tack! Då fattar jag bättre. Tror många av detta för flera av dem är som ett slags pavlovsk rekation att de ska slänga upp fittan för att få något slags uppskattning. Vilket är lite märkligt eftersom flera av dessa är intelligenta tjejer. Och kunde få uppskattning på många andra sätt också. Fast klart att de vill knulla; vem vill inte det?

Och då blir de väl våta i fittan i sådan lägen. En betingad reflex det också?
Ja, det är absolut något jag har noterat. Det är brighta tjejer med djup och trevliga personligheter men som verkar ha fått för sig att sexuell uppmärksamhet är den enda som är värd något. Vilka som kom först, dessa tankar eller förmågan att bli kåta för ingenting känns lite som hönan och ägget dock.
Citera
2016-10-25, 20:42
Medlem
Citat:
Ett lås som öppnas mot betalning kan vara lika bra som ett lås som öppnas gratis. Fast för ett gammalt grottmongo kan jag tänka mig att alla går i baklås oavsett, män som har svårt för kvinnor som knullar borde ju egentligen vara lyckligare som bögar kan man tycka.
Amen elouise bästa kommentaren
Citera
2016-10-25, 22:19
Medlem
Citat:
Tycker du verkligen det? Talar du nu som hora eller som torsk? Har du aldrig knullat med någon som du gillat ömt och varmt utan att betala eller ta betalt för en knull? Du verkar vara en konstig människa. Hoppas du hittar tillbaka till den del av mänskligheten där vi blir kåta och våta för att vi hittar en tjej eller kille som vi vill knulla med för att vi blir förtjusta. För att hen är jävligt snygg, smart och/eller rolig, Inte för att hen slänger upp en tusenlapp i något sjaskigt hotellrum.

Grottmorgo? Baklås? Själv har jag inte det minsta svårt för kvinnor som knullar. Tvärtom! Jag uppmuntrar detta starkt.

Det jag dock är lite tveksam för är när detta sker på köp- och säljbasis. Då känns det som något har gått fel Och min grundfråga här i tråden är ju.

Hur kan ni horor ens bli våta i såna sammanhang (ja, ok, det finns glidmedel)? Hur kan ni torskar ens få upp kuken?

Ja, vad är det egentligen du väntar på? En biologisk förklaring av de fysiska mekanismerna? Vad vill du med den här tråden förutom att sitta och moralpredika över andra människors sexliv, antagligen för att du är så frånstötande att du inte har något eget?

Sedan fattar väl till och med du att horor kan och brukar ha ett privat sexliv, där det inte ingår pengar.
Senast redigerad av Elouise 2016-10-25 kl. 22:38.
Citera
2016-10-25, 22:33
Medlem
Lisalits avatar
Det här är VÄLDIGT svårt att förklara. Så ha lite överseende.

Jag behövde aldrig glidmedel och inte heller lura kunden att jag var våt. Nej, alla kunder gjorde mig inte kåt. Jag kan finna vackra och positiva sidor hos de allra flesta och fokusera på dem men ett fåtal visade sig vara okarismatiska OCH oattraktiva. Sämsta kombon; gav mig väldigt lite att jobba med.

I sådana sammanhang kliver min inre hora fram; den riktiga, liksom. Den som ligger till grund för att jag valde att sälja sex och som får mig att tända på situationen. Är man dessutom en duktig skådespelare kan man (eller jag i alla fall) lura sig själv att man är som man spelar. Kroppen går tydligen också att lura. Att sedan fejka bra sex är a piece of piss.

ALLA har haft sådana här kunder. De som inte kan räddas. Den stora skillnaden är mellan de som är okej med att låtsas och de som inte är det. För mig är det samma som all annan fejkverksamhet jag sysslar med på kontoret, inför släkten, på stan och så vidare. Ingen går ju runt och är sig själv hela tiden eller visar/säger vad man verkligen tycker. Så att lura min kropp och min kund är varken svårt eller traumatiserande.

Kan man inte låtsas vara kåt och samtidigt vara ok med det så är prostitution inte rätt sysselsättning.

Allt annat trams i tråden, som som vanligt handlar om "HUR KAN NI KÖPA SEX???" osv, ignorerar jag och håller mig till att enbart svara på ämnet (för en gångs skull).
Citera
2016-10-25, 22:33
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ja, vad är det egentligen du väntar på? En biologisk förklaring av de fysiska mekanismerna? Vad vill du med den här tråden förutom att sitta och moralpredika över andra människors sexliv, antagligen för att du är så frånstötande att du inte har något eget?
Mitt sexliv är utmärkt. Jag umgås med en kvinna som ger mig allt det jag behöver i den vägen. Dessutom helt gratis. Hon blir lätt och snabbt våt när jag tar i henne. Och min kuk reser sig direkt.

Detta är vad jag tycker är ett vettigt sexliv. Du kallar det moralpredikning.

Jag förstår att du och andra har sex på andra sätt. Ni kanske till och med köper och/eller säljer sex. För min del får ni gärna göra det.

Jag fattar dock inte hur ni horor kan få era fittor blöta och hur ni torskar kan få upp era kukar under sådana sjaskiga omständigheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in