Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Men tråden handlar väl inte specifikt om podesta även om han är involverad i sådant här med?
Enligt dig, finns det pedofili över huvud taget bland rikare personer?
Det är en bra teknik för att få en grupp människor att hålla tyst och kombinationen med den sexuella läggningen som ofta går hand i hand med empatibrister passar fint om de skall utföra mindre trevliga saker.
Men va?! HATAR du rika människor? Typiskt fattiglappar, duscha gör ni inte heller!
Tråden handlar inte specifikt om hat mellan rik-fattig, även om fattiga människor är PER DEFINITION involverade i kriminalitet som knarkbrott och stölder. Usch! Ingen empati, så blir det lättare att utföra stölderna.
.
.
.
Din retorik. Jag kopierade den bara här ovan (uppenbart för alla, hoppas jag?). Som sagt, om du tycker din retorik är hållbar för nagelfarande, så, carry on. Väldigt effektivt. Inte.
Fatta att vi vänt på varenda sten som vi kan nå sen november. Enda sättet att komma vidare är att få hjälp med att vända på en sten som vi INTE når själva.
Jag trodde i min enfald att någon nytt kanske skulle komma ur genomgången av Anthony Wiener's privata dator, men inte ett ljud. Förmodligen mörkas det, självklart mörkas det. Allmänheten får inte veta. Fast på ruta ett igen.
Sättet du "debatterar" på är dock fortfarande under all kritik, 100% känslor, 0% logik.