Citat:
Ursprungligen postat av
4pmovement
Känns verkligen som hon har radikaliserats. Dags för Expressen att ta henne ur tjänst snart?
Jag fick den sjuka känslan också, då är endå jag väldigt objektiv och försöker ha förståelde för olika situationer, oavsett whos the bad guy....
Känns som hon vill leva och dö i afghanistan. Det känns som att hon känner sig hemma där... allt verkar konstigt... Känns som det stigit i huvudet på henne.
Finns en dokumentär om en man som e fascinerad av sprutnarkomaner o följer dom under en tid . Sedan provar han själv o blir en själv.... Känns som det scenariot med magda... Nu får hon betalt av sverige av att njuta i afghanistan. Hon ska göra ett jobb sen komma hem... Hon kommer aldrig bli normal igen. Hon e traumatiserad och det märks med tanke på hur hängiven och besatt hon e av afghanistan. Och kontakten hon har med talibanerna.Var ju fler volontärer där nere som ja vet älskar afghanistan och ville hjälpa men till och med dom hade en gräns och drog när hela dramat börja...
Kan hon vara omedveter självmordsbenägen? Någon slags av martyr?
Jag menar hon e tydligen lebb och gift me en kvinna och har barn.Får talibanerna reda på det e hon dödens. Som sagt, verkar som hon faktist vill dö där nere