Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-18, 19:18
  #229
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag funderar mer och mer på om det inte är uträknat.
Retar upp folket varenda dag med det sjukaste av sjukt för att just få dem att rösta på SD .
De är medvetna om att partiet år 2018 kommer att bli Sveriges igenom tidernas mest hatade parti.

Skönt att det inte bara är jag som funderar i de banorna. Så många öppna mål som SD får. Att de säger gång på gång att de kommer aldrig att regera ihop eller med SD. Den där dj Bilderbergpajasen Löfven gör exakt som sin kollega BilderbergReinfeldt. Och de andra partierna bara godhetsknarkar bakom och tror man ska lägga sin röst på dem.
Citera
2016-10-18, 19:20
  #230
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Här i Sverige bor 85 % av befolkningen i den södra tredjedelen av landet, din idiot.

Nästan hälften av Sveriges befolkning bor i Götaland, alltså nästan 50%.
Citera
2016-10-18, 19:26
  #231
Medlem
japanskbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs-me
De behöver ju inte fly till ett annat land, eller världsdel!

Fly företrädesvis till område i egna landet. Detta alternativ tycks inte finnas, trots att både Syrien och Irak har områden som det inte bombas i.

Därefter till länder i närområdet.
neej inte Syrien.. eller gärna om det är områden som kontrolleras av IS/al-qaida.. Assad har inte förtjänat att få tillbaks dom fega asen . Gillar han på ngt sätt.. och Putin.
Män i krigsför ålder som deserterat from SAA måste få ett hårt straff annars .
Citera
2016-10-18, 21:30
  #232
Medlem
nobbenss avatar
Hela jävla IS krig är så infernaliskt planerat. Kriget är till för att producera flyktingar som i sin tur invaderar västvärlden (trojanska hästen) sakta men säkert. Jag har sett film (dold och öppen kamera) där organisationen Muslimska Brödraskapet skrävlar om hur de med invandring ska inta Europa och slutligen besegra oss. Be mig inte om källan. För den har jag inte men kanske nån annan kan länka till filmen. Jag såg den för ett antal år sedan på svensk TV. Det var före kriget i Syrien jag såg filmen.
Citera
2016-10-18, 22:13
  #233
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Nästan hälften av Sveriges befolkning bor i Götaland, alltså nästan 50%.
Och ? Vad tycker du att det har med Stefan Löfven och Irakier att göra?
Citera
2016-10-18, 22:38
  #234
Medlem
Jag tolkade SVT:s artikel så att Löften vill ha kvar leg.kontrollerna pga att det kan komma stora flyktingströmmar från Irak. Inte någon "öppna era hjärtan"-strategi a la Reinfeldt.

Var det bara jag som tolkade det så????
Citera
2016-10-18, 22:48
  #235
Medlem
Den totala kollapsen kommer fortare än vad man kunde fantisera om. Löfven och hans rödgröna anhang kommer döda landet innan nästa val.
Citera
2016-10-18, 23:08
  #236
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Du är smartare än rasisterna härinne, istället för att de försöker att sansa sig så går de igång på alla cylindrarna och fäktar som väderkvarnar.
Jaha är du rasist. Ja då har jag uppfattat dig fel.
Då förstår jag varför du pratar om Götaland och procent hit och dit.
Areor och antalet människor.
Du kanske menar Arier?
Ja han är knäpp Löfven. Det kan jag inte sticka under stol med men man behöver väl inte vara rasist för det, eller...
Men det får du vara för mig. Inga problem.
Här är alla välkomna. Inte rasister nu då,säger Stefan Löfven.
Isis går bra däremot.
Kanske du ska bli en sådan istället?
Åka till Irak och kriga loss lite.
__________________
Senast redigerad av goran744 2016-10-18 kl. 23:14.
Citera
2016-10-18, 23:09
  #237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Judarna har ju i alla fall vett nog att värna om sitt hemland. De förstår betydelsen av att ha ett eget land, till skillnad från våra inavlade politiker som tar allt för givet. Jag beundrar judarna för deras målmedvetenhet. Om våra folkvalda kunde hålla sig på rätt spår i en vecka skulle jag bli förvånad. Men det är väl först när deras politiska partier faller samman inifrån som det går upp för dem vilka jävla puckon de är. Helt plötsligt står de utan jobb, reducerade till det värdelösa pack de alltid har varit.
Detta håller jag med om.
Hade det inte varit för deras ständiga konspirationer och illegitima sätt att få fram staten hade jag gillat Israel.

Problemet är ju dock att i en demokrati styr kapital. Det är därför det verkar som att alkisarna i regeringen ständigt ändrar sig och som att massmedia är helt dumma i huvudet.
De är uppköpta.

Bara att se på USA där det nu blivit pinsamt uppenbart vad det är som pågår och vilket tumult det blir när en kandidat inte är uppköpt av judespektaklet.
Citera
2016-10-18, 23:18
  #238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jaha är du rasist. Ja då har jag uppfattat dig fel.
Då förstår jag varför du pratar om Götaland och procent hit och dit.
Areor och antalet människor.
Du kanske menar Arier?
Jag har alltid undrat, vad är fel med rasism?

Om det innebär att ha förutfattade meningar angående en viss ras ser jag det snarare som någonting mycket hälsosamt.
Det förklarar väldigt mycket av vad som händer i samhället, varför blandning av människor av olika raser alltid urartar i konflikter.
Varför vissa raser och kulturer har en tendens till att bete sig på ett visst sätt och det ger möjligheten till att skilja på raser och kulturer.

Om jag naturligt ogillar någon eftersom att denne är arab,neger eller jude, är inte detta då en naturlig försvarsmekanism för att försvara mina nära och kära från främmande hot?
Om då en hel dräll med militära afghaner kommer in i mitt land och jag vet att de kommer slå/hota mina manliga släktingar och ofreda kvinnorna, är det inte en lämplig situation att känna hat för detta folk och det folk som satt situationen i rörelse?
Citera
2016-10-18, 23:34
  #239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FortMeade
Vad skall du ha för nytta av kontanter i ett scenario där all världens regeringar samtidigt bestämmer sig för att beslagta dina pengar?
.
.


Nu var det inte riktigt det skräckscenariot jag syftade på....
Vad jag menar är att det är lätt att frysa dina tillgångar på ett bankkonto.

Tydligen så är inte mina teorier om möjliga krisscenarier alls lika långtgående som andras i denna tråd
Citera
2016-10-18, 23:46
  #240
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alsaof
Jag har alltid undrat, vad är fel med rasism?

Om det innebär att ha förutfattade meningar angående en viss ras ser jag det snarare som någonting mycket hälsosamt.
Det förklarar väldigt mycket av vad som händer i samhället, varför blandning av människor av olika raser alltid urartar i konflikter.
Varför vissa raser och kulturer har en tendens till att bete sig på ett visst sätt och det ger möjligheten till att skilja på raser och kulturer.

Om jag naturligt ogillar någon eftersom att denne är arab,neger eller jude, är inte detta då en naturlig försvarsmekanism för att försvara mina nära och kära från främmande hot?
Om då en hel dräll med militära afghaner kommer in i mitt land och jag vet att de kommer slå/hota mina manliga släktingar och ofreda kvinnorna, är det inte en lämplig situation att känna hat för detta folk och det folk som satt situationen i rörelse?
Det är väl egentligen inget fel med det. Alla kulturer består av rasister.
Det är väl mer frågan om hur staten vinklar och lägger munkavle på människor.
I Sveriges kultur = rasistmunkavle.
I Iran= slöjmunkavel.
Osv.
Jag delar inte så gärna in människor i grupper.
Individer mer.
Men vissa grupper vill utmärka sig tydligare.
Till exempel Isis.
De är rasister mot västerlänningar, muslimer, och allt ser det ut som.
De är mördarrasister.
Finns snälla rasister och dumma rasister.
Stefan Löfven är också en rasist som alla andra. Även om han förnekar det.
Finns veganrasister.
Homorasister.
Invandrarrasister.
Osv.
Jag med. Verkar det som nu då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback