2016-10-17, 11:04
Medlem
Hej! I morgon ska jag bo på ett hotell i en mindre västsvensk stad. Kommit överens med en kvinna om att träffas under kvällen. Dock bedyrar hon att hon absolut inte kan stanna över natten, på grund av hennes misstänksamme make/barn som ska skjutsas till skola på morgonen och så vidare. Innan hon kommer till mig tänker hon säga att hon ska iväg och träna på gymmet.

Någon som har ett förslag på vad hon kan säga som svepskäl/anledning till maken för att kunna stanna hela natten? Har varit kåt på henne jävligt länge och vill köra en helnatt med hårt svettigt knull. Dessutom har jag ju betalat hotellvistelsen för hela natten.
Citera
2016-10-17, 11:07
Medlem
Soluss avatar
Fy fan, vilka skamliga människor ni är. Hoppas hennes man lämnar henne och du kan leva med ett otroget luder resten av livet.

Det finns ingen bra bortförklaring till varför hon skulle gå till gymmet, plötsligt stanna borta hela natten och samtidigt inte vilja att hennes man kom och hälpte henne med vad problem hon nu råkat ut för som förhindrar hennes hemkomst.
Citera
2016-10-17, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Fy fan, vilka skamliga människor ni är. Hoppas hennes man lämnar henne och du kan leva med ett otroget luder resten av livet.

Det finns ingen bra bortförklaring till varför hon skulle gå till gymmet, plötsligt stanna borta hela natten och samtidigt inte vilja att hennes man kom och hälpte henne med vad problem hon nu råkat ut för som förhindrar hennes hemkomst.

Jag glömde skriva att jag undanbeder mig eventuella moraliska högtraverier. Hon har ännu inte sagt något om något gym. Det var den ursprungliga tanken. Givetvis kommer hon ju inte säga att hon ska iväg till gymmet och sedan stanna hela natten. Det blir antingen eller. Kommer hon på något bra skippar hon gymhistorien. Gör hon inte det så kör hon på gym.
Citera
2016-10-17, 11:26
Medlem
Kan vara svårt. Skulle inte rekommendera om hon inte har nåt som hon brukar göra för att vara borta en natt.

Annars kan du skita i det om du aldrig kommer träffa henne igen och säga nåt som hon tror kommer funka. Det är ju ändå hennes problem.
Citera
2016-10-17, 11:30
Medlem
kalleman00s avatar
Är det inte bättre för henne att säga att "Sara är ledsen, jag åker hem till henne ikväll och pratar med henne tills hon mår bättre." Sen helt plötsligt så "råkar" det bli så sent att hon lika gärna kan stanna kvar över natten. Dock så funkar detta bara om inte maken och "Sara" har någon kontakt och om Sara inte får för sig att ringa på en eventuell hemtelefon.

Off topic så är både du och framförallt hon två svin som ska ha på käften!
Citera
2016-10-17, 12:10
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agathonix
Någon som har ett förslag på vad hon kan säga som svepskäl/anledning till maken för att kunna stanna hela natten? Har varit kåt på henne jävligt länge och vill köra en helnatt med hårt svettigt knull. Dessutom har jag ju betalat hotellvistelsen för hela natten.
Kör utan svepskäl/ursäkt. Viktigt: ta er till hotellbaren, börja snacka med första bästa kvinna i samma ålder som henne. Ta ett foto med hennes kamera, där hon och kvinnan skrattar tillsammans och dra sedan upp på rummet och gör vad ni vill.

Sen när hon kommer hem på morgonen så säger hon bara att hon sprang på en gammal tjejkompis och att de var ute hela natten. Fotot är rekvisita ("titta här, Märta-Berit var min bästa kompis när jag var 8 hahah fan vad vi hade kul, ja synd att hon flyttade till Burträsk sen, vi kommer nog aldrig att ses igen nånsin").
Citera
2016-10-17, 12:18
Medlem
Hade du sagt detta mitt framför mitt ansikte så hade jag brutit din näsa.

Ge fan i upptagna kvinnor.
Citera
2016-10-17, 20:53
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanskivan
Hade du sagt detta mitt framför mitt ansikte så hade jag brutit din näsa.

Ge fan i upptagna kvinnor.

Varför? Det är kvinnans fel som är otrogen i det här fallet. TS känner inte ens mannen, så man kan inte klandra honom.
Citera
2016-10-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Varför? Det är kvinnans fel som är otrogen i det här fallet. TS känner inte ens mannen, så man kan inte klandra honom.

Om man skjutsar en rånare till en butik som denne sedan rånar menar du då på helt fullaste allvar att man inte gjort fel?
Citera
2016-10-18, 00:24
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brejjan
Om man skjutsar en rånare till en butik som denne sedan rånar menar du då på helt fullaste allvar att man inte gjort fel?

Jag tycker inte att det är en rimlig jämförelse. Otrohet är förkastligt, men det är inte brottsligt. Om hennes make hade varit en av TS vänner hade det varit ett svek och omoraliskt, men nu verkar de inte känna varandra, så jag tycker som sagt inte att man kan klandra honom. Kvinnan är dock ett luder som sviker sin make.
Citera
2016-10-18, 01:32
Medlem
HighwayDelights avatar
Vart fan skulle ett sliddjur uppehålla sig hela natten om inte med en annan karl som hon får metervis av kuk av? Jag vet inte vad man har för bra "ursäkt" för att inte ligga till sängs med sin egen karl nattetid, o inte vara ute o knulla runt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in