• 7
  • 8
2016-10-21, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Survivor
Jag vet vem det är. Han har bott i Angered innan och bodde i Rannebergen sina sista år.
Ingen hade trott att det skulle sluta upp så här för flera år sedan. Tragiskt.

Rannebergen ligger ju i Angered. Så vad menar du med, att han bott i Angered innan.
Menar du Angered centrum?
Citera
2016-10-21, 01:57
Medlem
Han har (förutom Rannebergen) bott i annat område just inom Angered. Jag är ledsen, jag kan inte säga vem det var och ni får vänta litegrann tills det kommer ut officiellt. Den här snubben var en ren och skötsam kille med bra betyg i gymnasiet, hur det slutade efteråt är bara rentav tragiskt.
Speciellt för hans familj..
Citera
2016-10-21, 07:46
Medlem
Shakeshakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Survivor
Han har (förutom Rannebergen) bott i annat område just inom Angered. Jag är ledsen, jag kan inte säga vem det var och ni får vänta litegrann tills det kommer ut officiellt. Den här snubben var en ren och skötsam kille med bra betyg i gymnasiet, hur det slutade efteråt är bara rentav tragiskt.
Speciellt för hans familj..

Förstår att du inte vill säga vem personen är. Men kan du säga vilken nationalitet han hade?
Citera
2016-11-11, 16:29
Medlem
Namn någon?
Citera
2016-11-27, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaRiddaren89
Varför tror du 3 st blev häktade för misstänkt mord på honom då? Jävla pappskalle.
De hade aldrig gått ut och bekräftat hans död om de inte hittat något. Du frågar efter källa om styckningen haha .. Läs FUPen din avdankade gubb jävel
Din lilla k*ksugare, visa källa på det du sitter och säger i stället att sitta och fantisera.
DOM TROR ATT TOMAJ ÄR DÖD! Men vad fan har du fått att dom skulle ha nån kroppsdel från han???
Jävla haschare' rök inte på för mycket för du skenar iväg då.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in