2016-10-14, 19:27
Medlem
Vaknade för 2 nätter sen och fick springa och göra nummer 2. 2 timmar senare är det dags igen men oralt.
Sen sover jag en stund till, därefter dricker jag ett glas vatten som tar max 10 sekunder innan det är uppe igen och ner i toan..

Efter det börjar jag sura och tänker att jag varken ska äta eller dricka... men efter en stund börjar jag snutta på ett glas vatten. Får i mig totalt 2 glas vatten denna dag samt lite yougurt.
Ont i huvudet hela dagen, tar alvedon 4 ggr.

1 dag sen/igår. Mår rätt ok. Kan äta 3 mål mat under dagen som vanligt. Dricker som vanligt. Lite ont i huvudet. Tar alvedon 2 ggr.

idag. Mår sämre, huvudverk sen jag vaknade. Druckit mycket, ätit sämre men 1 portion. Alvedon 2 ggr. Har haft spykänsla och allmänt hängig. Gick till toan och började spy som en kalv helt plötsligt.
Tillägger att avföringen är fast idag.

Nu när spypartyt är över känner jag mig genast mycket bättre.

Finns det någon som orkar läsa allt och även har någon teori på vad det kan tänkas vara? Känns inte som vanlig magsjuka då jag borde ha spytt även om jag inte hade ätit
Citera
2016-10-14, 19:30
Medlem
Andersdamaans avatar
Matförgiftning kanske? Ätit något mysko på sistone?
Citera
2016-10-14, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Matförgiftning kanske? Ätit något mysko på sistone?

Nja vill inte påstå det. Hemmalagad mat. Sambo och jag har ätit samma saker samma tider den senaste veckan.
Citera
2016-10-15, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzazz
Vaknade för 2 nätter sen och fick springa och göra nummer 2. 2 timmar senare är det dags igen men oralt.
Sen sover jag en stund till, därefter dricker jag ett glas vatten som tar max 10 sekunder innan det är uppe igen och ner i toan..

Efter det börjar jag sura och tänker att jag varken ska äta eller dricka... men efter en stund börjar jag snutta på ett glas vatten. Får i mig totalt 2 glas vatten denna dag samt lite yougurt.
Ont i huvudet hela dagen, tar alvedon 4 ggr.

1 dag sen/igår. Mår rätt ok. Kan äta 3 mål mat under dagen som vanligt. Dricker som vanligt. Lite ont i huvudet. Tar alvedon 2 ggr.

idag. Mår sämre, huvudverk sen jag vaknade. Druckit mycket, ätit sämre men 1 portion. Alvedon 2 ggr. Har haft spykänsla och allmänt hängig. Gick till toan och började spy som en kalv helt plötsligt.
Tillägger att avföringen är fast idag.

Nu när spypartyt är över känner jag mig genast mycket bättre.

Finns det någon som orkar läsa allt och även har någon teori på vad det kan tänkas vara? Känns inte som vanlig magsjuka då jag borde ha spytt även om jag inte hade ätit

Låter ju bara som lite hederlig magsjuka den kan ju yttra sig på lite olika sätt, även för samma person. Har t.ex. haft det två gånger, första gången gjorde jag inget annat är spy, men andra gången var det mest att sitta på toan. Så tror ändå att magsjuka är ett säkert kort
Citera
2016-10-15, 14:45
Medlem
Pecanpies avatar
Låter som magsjuka trots allt. Man behöver inte spy konstant när man är magsjuk, det kan komma enbart då man ätit eller druckit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in