2023-12-30, 01:59
Medlem
llundberg57s avatar
Jag fullkomligt HATAR människor som vill förbjuda saker som just de inte gillar.
Ni ska ge fan i att försöka bestämma hur andra människor ska leva!
Citera
2023-12-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Jag fullkomligt HATAR människor som vill förbjuda saker som just de inte gillar.
Ni ska ge fan i att försöka bestämma hur andra människor ska leva!
Gäller det även Islam?
Citera
2023-12-30, 12:19
Medlem
Hundar och katter är rädda för raketer så raketer samt att folk kan bli skadade av raketer så de måste förbjudas.

Finns människor som är rädda för hundar och katter och det finns de som blivit skadade av dem eller i värsta fall dödade så vi måste förbjuda hunar och katter med.

Finns många som stör sig på små snorungar och tex under coronapandemin fungerade dessa som små virusgeneratorer som kunde smitta sina gamla släktingar så de fick corona och dog så det bästa hade nog varit att förbjuda folk skaffa ungar med.

Bilar.. djävla oljud och totalt onödigt då vi har 2 ben att transportera oss med. Massa människor störs av oljudet samt luftföroreningar som drabbar alla. Då har vi inte ens börjat tala om alla som dör eller skadas i trafiken.. FÖRBJUD!

Tja jag antar att ni ser vart jag vill komma...

Men seriöst. Är det inte bättre att förbjuda medborgarna hålla stackars djur som husdjur. Vi som gillar fyrverkerier borde börja dreva mot detta istället som counter på att husdjursägarna använder djuren som ursäkt för raketförbud.
Citera
2023-12-30, 12:33
Medlem
SvulloGrisarVidares avatar
Jag tycker att det låter som ett dumt förslag att förbjuda fyrverkerier. Halva grejen vid tolvslaget på nyår är ju att kolla upp mot himlen...
Citera
2023-12-30, 13:16
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -FelFelFel-
Hundar och katter är rädda för raketer så raketer samt att folk kan bli skadade av raketer så de måste förbjudas.

Finns människor som är rädda för hundar och katter och det finns de som blivit skadade av dem eller i värsta fall dödade så vi måste förbjuda hunar och katter med.

Finns många som stör sig på små snorungar och tex under coronapandemin fungerade dessa som små virusgeneratorer som kunde smitta sina gamla släktingar så de fick corona och dog så det bästa hade nog varit att förbjuda folk skaffa ungar med.

Bilar.. djävla oljud och totalt onödigt då vi har 2 ben att transportera oss med. Massa människor störs av oljudet samt luftföroreningar som drabbar alla. Då har vi inte ens börjat tala om alla som dör eller skadas i trafiken.. FÖRBJUD!

Tja jag antar att ni ser vart jag vill komma...

Men seriöst. Är det inte bättre att förbjuda medborgarna hålla stackars djur som husdjur. Vi som gillar fyrverkerier borde börja dreva mot detta istället som counter på att husdjursägarna använder djuren som ursäkt för raketförbud.
.
Senast redigerad av llundberg57 2023-12-30 kl. 13:19.
Citera
2024-12-28, 23:41
Medlem
Ja bort med skiten och vad är det som ska firas det är ju inte ett enda rätt i det här landet Sverige.
Citera
2024-12-28, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Det sker en massa olyckor på NyÅr, eller all sorts firande som sker via fyrverkerier?

Det kanske är dags att stoppa attcskjuta raketer, framförallt i Nyår. Stoppa att sälja de, stoppa att tillverka de?

Raketer kan även användas emot andra, för att skoja lite, som givetvis kan leda till allvarlig

Raketer, kan råka flyga inne i hus, lägenheter eller andra byggnader.

Det är väldigt onödigt. Bort kastade pengar.

För att skicka en sådant brev, vem vänder man sig till då?
Vem skriver man till?

Vad tycker ni om förslaget?

Skicka mig en nakenbild på Greta
Citera
2024-12-29, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenHergard
Skicka mig en nakenbild på Greta
Vad försöker du poängtera? Vad har det med tråden att göra?

Varför begär du något sådant absurt?

Vad försöker du säga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in