2011-01-22, 21:34
Medlem
Tycker det är oerhört lustigt hur man kan avgöra hur en person är utan att känna denne. Luciano är en man, en riktig man, han ger all kärlek han har till sina älskade, men vänder du honom ryggen så får du smaka. Han är den ärligaste människan jag träffat och jag kan bara säga att det ni har skrivit inte stämmer in någonstans. Synd att man gör såna antaganden.
ps, joia records och joia agency är jättestora, inte bara i sverige, inom house music, och Luciano är otroligt duktig på musik, begåvad är han.
Citera
2011-01-22, 22:11
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l0lloboll
Tycker det är oerhört lustigt hur man kan avgöra hur en person är utan att känna denne. Luciano är en man, en riktig man, han ger all kärlek han har till sina älskade, men vänder du honom ryggen så får du smaka. Han är den ärligaste människan jag träffat och jag kan bara säga att det ni har skrivit inte stämmer in någonstans. Synd att man gör såna antaganden.
ps, joia records och joia agency är jättestora, inte bara i sverige, inom house music, och Luciano är otroligt duktig på musik, begåvad är han.

Gäller det här även den flicka han lämnade att dö efter att full och narkotikpåverkad ha krockat?
Man? Snarare ryggradslöst kräk.
Citera
2011-01-24, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Gäller det här även den flicka han lämnade att dö efter att full och narkotikpåverkad ha krockat?

Vet att familjen Ingrosso bruka festa med OG Presidenten
Citera
2011-01-24, 15:41
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Vet att familjen Ingrosso bruka festa med OG Presidenten

Det förvånar mig inte då de alltid varit skabbabbar hel tjocka släkten, kanske undantagsvis Nicola som jag bara träffat vid enstaka tillfällen.
Citera
2011-01-24, 15:47
Bannlyst
Citat:
Det förvånar mig inte då de alltid varit skabbabbar hel tjocka släkten, kanske undantagsvis Nicola som jag bara träffat vid enstaka tillfällen.

Vad är din uppfattning om Nicola ?
Citera
2011-01-24, 16:21
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Vad är din uppfattning om Nicola ?

Jag har ingen då jag inte känner honom, vid de få tillfällen jag träffat honom har han framstått som trevlig och ganska långt ifrån sina bröder i uppförande och personlighet.
Citera
2011-02-11, 23:03
Medlem
Citat:

Var du där eller?
Citera
2011-02-11, 23:14
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Jobba på en stund till, så kanske han blir snygg också!
Citera
2011-05-06, 01:44
Medlem
dppetts avatar
Emilio, Nicola och Vito är mig veterligen bröder, är Luciano den 4 brodern? Eller vilken relation har han till övriga. Vet någon vem av bröderna som har en dotter i 15-17 års åldern?
Citera
2011-05-06, 10:57
Medlem
Jane Toppans avatar
Citat:

Han må vara duktig på musik men nog förbannat var han en gris som yngre!
Jag "antar" inte, JAG VET.
Det handlade inte på den tiden om att nån fick smaka för att nån vände honom ryggen
utan bara om en överspänd snorunge som trodde han var allan brallan.
Och för att använda ditt eget uttryck så tycker jag att det är oerhört lustigt hur du
kan avgöra hur vi som växte upp i hans närhet upplevde honom!!
Jobbigt att du inte kan radera hans förflutna men kul att höra att nån kan mogna och bli
en trevligare person, om det nu är så.
Tyvärr sabbar du hans "nya image" genom att skriva att "den som vänder honom ryggen får
smaka".. han kanske fortfarande tror att han kan bli/är nån mafioso som omgivningen
bör frukta..

Det är fortfarande skrattretande efter alla år som gått.

...
Citera
2011-07-12, 21:39
Medlem
Claysons avatar
Något nytt under solen på sistone?
Citera
2011-07-13, 05:18
Medlem
MassiveBs avatar
Luciano brukade handla där jag jobbade tidigare. Fick uppfattningen att han var som vilken random zigenare som helst. Störig attityd som just en pundar ziggis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in