Citat:
Ursprungligen postat av
jugbandblues
tyckte nog att det var mobbningen som var rolig. reminisce-lten och busringningarna var hjdpunkter. jimmys gymnasieintellektuella utsvvningar var ganska outhrdliga.
hller med om inomhus.
Jimmy behver kanske viss press fr att han ska leverera, men jag tnker p inslag som: Wine for you, avskedsbrevet, frlossningen, det offentliga sammanbrottet, en underhllande tisdagskvll, arg man i en bil. Nr Jimmy fr feeling i fantasierna, och tillts tro p sig sjlv, uppstr ngot alldeles unikt.
Knns som att mnga scenarion med potential frstrts av Antons tourettes-liknande tics, som hmmat Jimmy istllet fr att plocka fram det bsta ur honom. Kan inte se hur hets kring bg och tjock kan vga upp utebliven kreativitet. Men jag kan hlla med om att Jimmy behver hllas kort nr det kommer till andlighet.
Jag kan inte begripa hur man slarvar bort ett original p det hr sttet. Oavsett vad som hnt fr vl Anton svlja stoltheten och erbjuda en strre del av sin egen Patreon, eller vad som krvs.
Nr Anton nu sitter och skrattar t sina tramsversttningar av ltar, knns det farligt nra den "crazy-humor" han fraktar. Numera knns AMP mest kul fr de som gr podden, precis som Inomhus.