2016-10-08, 18:30
Medlem
Skostorleks avatar
Hej flashback,

Har en granne med öppen skrivare via wifi och vill ha tips på något roligt att skriva ut
Citera
2016-10-08, 18:33
Medlem
tzjs avatar
Kopiera random arabisk eller rysk text och printa på.
Citera
2016-10-08, 18:39
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skostorlek
Hej flashback,

Har en granne med öppen skrivare via wifi och vill ha tips på något roligt att skriva ut

Printa ut någon form av porr, t ex en stor kuk eller någon bisarr bild av rövhål/bajs.
Eller så printar du ut hur man gör en hemmagjord bomb.
Nazistiska bilder.
Finns hur mycket som helst du kan göra :P
Citera
2016-10-08, 18:41
Medlem
Skostorleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Printa ut någon form av porr, t ex en stor kuk eller någon bisarr bild av rövhål/bajs.
Eller så printar du ut hur man gör en hemmagjord bomb.
Nazistiska bilder.
Finns hur mycket som helst du kan göra :P

Haha ja, Synd bara att man inte kan veta vems skrivare det är. Kan de tex se att min dator är ansluten och vad min dator heter?

Vill inte bli påkommen om man skriver ut något riktigt sjukt haha.
Citera
2016-10-08, 18:42
Medlem
VMiLavemangs avatar
Citat:
Hej flashback,

Varför inte försöka hitta en 480 sidor lång bruksanvisning i pdf-format (gärna med färgbilder), printa ut skiten och kör slut på bläcket.
Eller skapa världens längsta utskriftskö
Citera
2016-10-08, 18:49
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VMiLavemang
Varför inte försöka hitta en 480 sidor lång bruksanvisning i pdf-format (gärna med färgbilder), printa ut skiten och kör slut på bläcket.

inte roligt
låter bara taskigt
Citera
2016-10-08, 18:51
Medlem
Skostorleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VMiLavemang

haha ja.

Eller kanske någon sjuk webbläsarhistorik och hoppas det går till någon familj med tonåringar hemma

Det ligger ett dagis på bottenplan av lägenhetshuset, de kanske vill ha någon olämplig utskrift hehe
Citera
2016-10-08, 18:52
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Hej flashback,

Hur ser hans familjesituation ut? Tänk i termer som att partner, föräldrar eller barn först hittar det utskrivna före den du skämtar med.
Citera
2016-10-08, 18:55
Medlem
Skostorleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Hur ser hans familjesituation ut? Tänk i termer som att partner, föräldrar eller barn först hittar det utskrivna före den du skämtar med.

Ingen aning, bor i ett lägenhetshus med C:a 30 lägenheter.
Citera
2016-10-08, 18:57
Medlem
AndersM79s avatar
"Buuu! Det är din farfars morfars moders bror Sture Gregersson som talar från andra sidan graven! Jag vet att du ägnar dig åt självbefläckelse och osedesamma tankar, och när du dör blir du en osalig ande, precis som jag. Du kan dock rädda din själ från fördömelse genom att sälja allt du äger och ge pengarna som allmosor till de fattiga. Ge pengarna till den trevliga unga mannen i lägenhet 5-E, så kan han hjälpa dig! Buuu!"
Citera
2016-10-08, 19:03
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ingen aning, bor i ett lägenhetshus med C:a 30 lägenheter.

OK, du visste inte vilken specifik granne det var.

Testa lite olika...

SD:s partiprogram
Annons från "villiga Vera" med bild, telefonnummer och allt.
Recept på bombtillverkning.
Självmordsbrev.
"Ska ta ut skilsmässa" - Hur går jag till väga?
osv. osv.
Citera
2016-10-08, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Exakt min första tanke. TS försök tänka med hjärnan innan du skickar något med porr eller annat som kan uppfattas som hotfullt eller skrämmande, du vet inte vem som ser/tar emot skiten. Du kan inte utgå ifrån att det är någon med samma sorts humor som dig själv. Jag hade varit så tråkig som att skicka typ tio meddelanden om att mottagaren bör se över sin uppkoppling, det är lagom skrämmande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in