• 5
  • 6
2017-02-12, 21:46
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trottoarne
Varför måste du spänna keyboard musklerna? Jag vill bara veta att Julian är okej, upprör det dig?
Tack för all fakta, jag har inte bra koll på rättegången i Sverige, uppskattar att du rättade mig!

Om en av världens mest jagade personer varnar för att han kan försvinna och berättar att han kommer göra dagliga uppdateringar så länge han är säker, plötsligt försvinner och internet uppkopplingen klipps, Wikileaks kastar ut sina gamla moderators och lägger till en ny, tar bort och blockerar meddelande från folk som ifrågasätter vad dem nyss gjort, uppmanar folk att sluta fråga efter Julians proof of life, personen som tros ligga bakom senaste läckan mördas och den utlovade andra delen av läckan från wikileaks uteblir. Är det verkligen så konstigt att jag blir skeptisk?
Menar du att mordet på Seth Rich i juli 2016 skulle vara kopplat till en utebliven publicering i oktober 2016?

Känns det verkligen som en mer logisk förklaring än att Ecuador valde att tillfälligt frånta Assange Internet tills efter valet utav utrikespolitiska skäl (ej vilja bli anklagade för delaktighet i påverkan utav amerikanskt presidentval)?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in