2016-10-05, 21:21
Medlem
Det här är min andra kur på endast Anavar. Första gången var 2010 då jag körde en 50/40 kur. Nu hade jag tänkte köra en 60/50 kur istället. Startade söndagen den 2/10 med 20mg på morgonen, 20mg under dagen och 20mg kvällstid.

Första kuren på Anavar hade inga bieffekter alls för mig. Inget som förändrades varken fysiskt eller mentalt. Men redan första natten på dessa märker jag att jag har svårt att sova. Jag känner mig helt normal, bara inte särskilt trött. Somnar någon timme mellan 8-9 på morgonen. Nästa natt, alltså igår natt är det samma problem. Jag var säker att jag skulle somna fort, men var helt klarvaken fram till 10 nästa morgon då jag än en gång somnar kanske någon timme. Jag bestämmer mig för att inte ta någon anavar idag för att se om det påverkar sömnen.

Kl är ca 21.15 nu. Inatt borde jag kunna somna, men jag är inte helt säker. Borde känna mig mer trött nu än vad jag känner mig. Jag vill tillägga att jag inte har problem med sömnen vanligtvis.

Har någon annan haft liknande besvär?
Citera
2016-10-05, 23:28
Medlem
Från Osaka Hormone.
Citera
2016-10-06, 01:09
Bannlyst
Ger anabar ens resultat en kompis körde ettag såg ingen skillnad
Citera
2016-10-06, 01:25
Medlem
Att de nu innehåller kanske annat än anavar, är trovärdigt eftersom anavar e riktigt dyrvara.
Sen vad de nu än är, för substans i så kickar den inte på ett antal timmar, så de påverkar din sömn. Det är bara psykiskt.

Hade det vart dag 4-5 hade det vsrt mer förståeligt. Ingen oral kickar snabbare.
Citera
2016-10-06, 06:31
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Oxandrolone är iofs ute i blodbanan inom en timme från intag och har en halveringstid på 9h.
Däremot skulle effekten snarare vara att du börjar bli dåsig när oxandrolonet börjar bita.
Att dra på stora växlar 2 dagar efter att du börjat för att du legat vaken känns lite som att du kanske borde hålla dig borta från AAS for good. Du verkar inte ha rätt psyke för detta och har man inte is i magen å lugnt å metodiskt hantera sin egen hälsa så kommer man snabbt hamna i diket när man börjar självmedicinera åkommor man inte har å sen måste börja medicinera biverkningar man istället får.

Svar på frågan: jag tror, med ovan som underlag, att det bara är hjärnspöken. Du ligger å trissar upp dig själv för att du precis har påbörjat en ny kur. Du tänker på om preparaten är vad de ska, kommer de funka, hur mycket kommer du växa, hur kommer det kännas, känns det redan, vad händer om det är fel preparat, borde jag verkligen köra 60/50, varför kan jag inte sova, är det preparaten som gör att jag inte kan sova osv osv osv. Har jag fel?

Hur som helst så finns det inga andra orala AAS som ger dig sådan effekt så antingen är det extremt koncentrerade sockerpiller eller så är det stackers som någon har sålt till dig som oxandrolone.

Mvh,

-Alfred

För övrigt lite väl överdrivet å skapa en ny kurrapport för att beskriva din noja över att du inte sovit som du ska de senaste 2 nätterna.
Senast redigerad av -KarlAlfred 2016-10-06 kl. 06:33.
Citera
2016-10-06, 06:32
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samirzulfan
Ger anabar ens resultat en kompis körde ettag såg ingen skillnad

Nej, anavar gör ingen skillnad. Det är därför folk betalar 1k för en ask.
Citera
2016-10-06, 16:35
Bannlyst
Haha jätte kul vad ska
Man annars tro när det inte ger resultat då undrar man ifall dom ens funkar
Citera
2016-10-06, 21:38
Medlem
Till Karlafred -

Jag förstår att du kan tro det, men det stämmer inte. Jag är inte den typen av person som oroar mig lätt och börjar noja. I det här fallet var det något som inte kändes rätt. Det var inte konstigt att jag inte somnade första natten, men jag känner min egen kropp. Hur mycket jag än har att tänka på så stannar jag inte uppe en natt till om jag redan varit upp i över 30 timmar.

När det skedde insåg jag att jag bör tänka efter så jag tycker inte det är överdrivet att starta en ny kurrapport för att höra om det finns folk med liknande upplevelser. Att blanda ihop allt i stora anavar-tråden kanske är ett alternativ, men jag minns att jag tyckte det var tråkigt att försöka hitta svaren på vissa inlägg bland så många.

Hur som helst - igår natt sov jag fint. Jag tror verkligen inte att det som orsakade sömnbristen var hjärnspöken. Så som du beskriver tankarna är så långt ifrån hur jag är som person som det går att komma. Jag tror snarare att det har med tabletterna att göra. Efter att googlat en del hittar jag fler med liknande problem på amerikanska forum. Läste flera som rekommenderade att man sänker dosen när det sker. Så antingen det eller så har de blandats ut med något vilket förstås alltid är en risk när man beställer online.

Jag har nu sänkt dosen till 50mg om dagen och intog de sista tabletterna kl.16 istället. Återkommer och berättar hur det går imorgon.
Citera
2016-10-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samirzulfan
Haha jätte kul vad ska
Man annars tro när det inte ger resultat då undrar man ifall dom ens funkar

Jag kan hjälpa dig. Det var inte anavar han/hon åt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in