• 2
  • 3
2016-12-04, 13:04
Medlem
Ja iofs, 79 MB var den. Haha nej vet inte vad det är Vet du vad det är? Skadar det att ta bort den?

Det verkar som att Apples programstöd (2 st) 32-bitars och 64-bitars och Itunes tar mest plats, och Microsoft office. Och de behöver jag väl eftersom har en Iphone antar jag.
Citera
2016-12-04, 13:54
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agrud
Ja iofs, 79 MB var den. Haha nej vet inte vad det är Vet du vad det är? Skadar det att ta bort den?

Det verkar som att Apples programstöd (2 st) 32-bitars och 64-bitars och Itunes tar mest plats, och Microsoft office. Och de behöver jag väl eftersom har en Iphone antar jag.

Enligt din dator modells hemsida så kom den med F-Secure Freedom VPN (source). Använder du inte VPN så kan du avinstallera det.

Resten av vad du ovan nämnt behöver du bara om du använder det, annars kan du avinstallera det med. Det går att återinstallera vid behov.
Citera
2017-05-28, 10:48
Medlem
Hej! ny här på flashback så rätta mig om jag är i fel tråd eller så men jag undrar vad realtek ethernet controller all-in-one windows driver har för funktion. Rensar min dator på lite plats och såg att det programmet tog nästan 40 gb minne. Undrar om det går att göra något åt det så man får mer utrymme?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in