Jan Axelsson säger väll inte nej till lite extra klirr i kassan så varför inte trycka upp lite Flashback t-shirts? Kommer ihåg att ni hade några t-shirt som ni gav bort till dem som hjälpte er med FNA. buzz.bazooka.se har ju nu börjat trycka t-shirts som verkar sälja som smör i solsken.
hmm... jag försökte få janne att trycka upp lite t-shirts under våren och det var även många andra som ville ha dem!
det var till och med några som erbjöd sig att trycka upp dem men janne nappade aldrig opå det förslaget...
om han har ändrat sig nu så kan man ju fråga om man får låna loggan och göra en tryckning!
hmm... jag försökte få janne att trycka upp lite t-shirts under våren och det var även många andra som ville ha dem!
det var till och med några som erbjöd sig att trycka upp dem men janne nappade aldrig opå det förslaget...
om han har ändrat sig nu så kan man ju fråga om man får låna loggan och göra en tryckning!
Det kommer massor med finfina produkter till hösten.
Det kommer massor med finfina produkter till hösten.
admin
jaaaaaa!!!!!!
kommer dessa att finnas tillgängliga på flahback hemsidan eller någon annan stans?