2003-07-15, 17:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Jan Axelsson säger väll inte nej till lite extra klirr i kassan så varför inte trycka upp lite Flashback t-shirts? Kommer ihåg att ni hade några t-shirt som ni gav bort till dem som hjälpte er med FNA. buzz.bazooka.se har ju nu börjat trycka t-shirts som verkar sälja som smör i solsken.
Citera
2003-07-15, 20:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: T-shirts

Citat:
Ursprungligen postat av LordSkalman
som verkar sälja som smör i solsken.

Vem fan köper smör när solen skiner ? Jag brukar köpa en kopp folköl, men visst ha det så jävla kul med ditt smör du.
Citera
2003-07-15, 22:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Det där med T-shirts låter som en utmärkt ide. Men sen när har man börjat dricka öl i kopp? :?
Citera
2003-07-16, 19:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ähvafan
Det där med T-shirts låter som en utmärkt ide. Men sen när har man börjat dricka öl i kopp? :D :?

Jag har nyss startat trenden.
Citera
2003-07-17, 12:12
äldre konto (old)
Ej medlem
hmm... jag försökte få janne att trycka upp lite t-shirts under våren och det var även många andra som ville ha dem!
det var till och med några som erbjöd sig att trycka upp dem men janne nappade aldrig opå det förslaget...
om han har ändrat sig nu så kan man ju fråga om man får låna loggan och göra en tryckning!
Citera
2003-07-17, 13:44
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillprästen
hmm... jag försökte få janne att trycka upp lite t-shirts under våren och det var även många andra som ville ha dem!
det var till och med några som erbjöd sig att trycka upp dem men janne nappade aldrig opå det förslaget...
om han har ändrat sig nu så kan man ju fråga om man får låna loggan och göra en tryckning!

Det kommer massor med finfina produkter till hösten.

admin
Citera
2003-07-17, 14:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Blir det FB-kallingar också?
Citera
2003-07-19, 16:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Citat:
Ursprungligen postat av lillprästen

Det kommer massor med finfina produkter till hösten.

admin

jaaaaaa!!!!!!
kommer dessa att finnas tillgängliga på flahback hemsidan eller någon annan stans?
Citera
2003-07-19, 17:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Jippi, ännu fler, mer eller mindre meningslösa :?: , prylar att lägga mina surt förvärvade slantar på
Citera
2003-07-21, 00:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag skulle helt klart köpa en t-shirt om de fanns. FB är ju fan det bästa forumet som finns
Citera
2003-07-21, 00:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Låter som en mkt bra idé. Om det blir billigt d.v.s. . Buzz's hutlösa pris på 200kr för en tshirt är inge bra. Max 100kr.
Citera
2003-07-21, 00:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Tycker runt 100-150kr är helt ok, t-shirts tror jag är någonting en hel del av medlemmarna är intresserade av.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in