2017-03-11, 19:44
Medlem
SNÄLLA , kan någon förklara varför Wiktoria är favorittippad?

Hon leder på alla sajter jag sett.

Jag tycker hennes låt är tråkig. Det fattas något.

Är det någon som håller med? Jag förstår inte bara hur så många kan tycka om hennes låt.

Jag hejar på Nano och Robin , tror också på Mariette.
Citera
2017-03-11, 19:44
Medlem
NirvanAs avatar
Hur kan man som svensk vilja att denna sydamerikanske adopterade same ska representera Sverige? Han har, vad det verkar, också en dreadlockande (vad man får anta) kulturmarxistisk feminist vid sin sida också. Finns inget svenskt över detta bidrag.

Rent musikaliskt är jojk lika irriterande som schweiziskt joddlande
Citera
2017-03-11, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797

Är det någon som håller med? Jag förstår inte bara hur så många kan tycka om hennes låt.

Kanske för att hon är överlägsen favorit på Spotify och för att låten är catchig/kommersiellt gångbar? Det är väl inte så himla svårt att räkna ut?
Citera
2017-03-11, 19:51
Medlem
BaraBiffens avatar
Vem är Flashbacks favorit? Jag röstar på BoogieWoogie Owe. Klart gubben ska vidare till finalen så alla tonåringar blir arga på oss lie mer medelålders vita kränkta män.
Citera
2017-03-11, 19:54
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Betyder det egentligen så mycket att vara favorit på Spotify? Kan ju vara färre personer som lyssnar på låten många gånger. Visst ger det väl en indikation, men det säger inte alltför mycket. På Youtube har väl The Fooo flest visningar dessutom och de är ju inte favoriter direkt.

Hur som helst hoppas jag inte vi skickar Wiktoria. Hon lär åka ut i semifinalen i Eurovision och efter det dör karriären, precis som för Anna Bergendahl. Blir lite för tungt öde för henne. Save Me hade haft en chans, men inte årets låt.

Nej, tacka vet jag Jon Henrik (eller Owe, men han lär inte juryn ge några poäng, förutom Storbritannien om deras jury ger poäng i år? Av de får han nog en 12:a)
Citera
2017-03-11, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurpan90
Kära flashback.

Ni lyckades skicka Owe till final.
Ni lyckades skicka Anton istället för Loreen till final.

Kan vi skicka vidare Jon Henrik till Kiev?

KÖR BA KÖR

Hade gärna hjälpt till men har redan lovat Owe min röst i finalen Vill höra i telefonen när han med bluesklang tackar för min röst
Citera
2017-03-11, 19:55
Medlem
MettaFocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797

Tycker inte Wiktoria har tillräckligt stark röst, hon får inte till det riktigt. Jag hejar på Jon Henrik! Lite samekultur till Europa
Citera
2017-03-11, 19:57
Medlem
DyslexiKungens avatar
Det är svårt att tävla i musik, för alla har ju olika smaker och det blir ju alltid att fel låt som vann.Men om Owe vinner idag så då är ju alla glada i allafall.
Citera
2017-03-11, 20:01
Medlem
tecxus9000s avatar
Alltså. Ni kan räkna med mig att jag röstar på JON HENRIK.
Jag har aldrig, aldrig, röstar på mello tidigare, kmr alltså för första gången göra det.
Tycker alla som vill att JON ska segra gör detsamma!
Ladda även ner appen så ni kan lägga gratis hjärtröster. Han behöver alla röster han kan få!

Jag följer mello mestadels pga. Jon.
Ända sen jag hörde han i Talang (hans final låt där blew me away....) så har han verkligen öppnat upp mitt sinne vad en Jojk kan innebära. Så många känslor...

"Djävul på Skidor" Ska bara vinna ikväll.
FB fixade Owe till final - Check.
FB fixade så Anton gick vidare fr. 2a Chansen ist för Loreen (me' all rätt) - Check.
FB kommer skicka Jon vidare till Europa!

Count me in.
Nu jobbar vi in vinsten till Jon. Det kmr hänga på er alla flashbackare.
Citera
2017-03-11, 20:01
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Vem är Flashbacks favorit? Jag röstar på BoogieWoogie Owe. Klart gubben ska vidare till finalen så alla tonåringar blir arga på oss lie mer medelålders vita kränkta män.

OWE FÅR minst 60 RÖSTER AV MIG I KVÄLL

Naturligtvis röstar jag på det svenskaste av alla artisterna. Owe är en skön snubbe med ordekvilibrism i texterna glimten i ögon och ett sju helvetes glatt sväng i låten.
Hörde den lille killen som var med i Lotta efter tre eller vad det heter. Han var helst såld på Owe och tyckte att det var ett helt nytt sound
Citera
2017-03-11, 20:02
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Det är svårt att tävla i musik, för alla har ju olika smaker och det blir ju alltid att fel låt som vann.Men om Owe vinner idag så då är ju alla glada i allafall.

Idag ser vi fan till att han får rikligt med tittarpoäng i alla fall - okej medflashbackiter? De delas ju upp procentuellt. Ja, må han ta sig högt upp! Med vår hjälp!
Citera
2017-03-11, 20:04
Medlem
direktörns avatar
Teckenspråkstolkad(gestaltad) på SVT24 glöm inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in