Konstigt att en sådan stor tävling som melodifestivalen har så dåliga artister med så dåliga låtar. Det är ju i alla fall ett program som drar minst två miljoner per deltävling (förmodligen ännu mer). Det borde ju större mer kända artister och folk som verkligen är där för att VINNA komma.
Jag är inte musikalisk men hade jag varit det så hade jag gått in stenhårt med allt för att vinna det här. Att komma dit och sjunga om sin mormor eller någon dålig poplåt utan någon riktigt refräng funkar helt enkelt inte.
oj oj, två bidrag åker ut nu, så spännande.
Svårare att åka ut än att gå vidare till en till omröstning.
Ja skönt nu åkte tanten Perelli ut.
Tror att "hold on" och ace wilder tar direktplatserna till finalen.
Jag har googlat som fan men hittar ingen info om dansarna, förutom om de 4 "husdansarna".
Programmets höjdpunkt inträffade nämligen redan i öppningsnumret då den kvinnlige dansaren i mitten klev in i sin guldfärgade dress och stal hela showen.
Konstigt att en sådan stor tävling som melodifestivalen har så dåliga artister med så dåliga låtar. Det är ju i alla fall ett program som drar minst två miljoner per deltävling (förmodligen ännu mer). Det borde ju större mer kända artister och folk som verkligen är där för att VINNA komma.
Jag är inte musikalisk men hade jag varit det så hade jag gått in stenhårt med allt för att vinna det här. Att komma dit och sjunga om sin mormor eller någon dålig poplåt utan någon riktigt refräng funkar helt enkelt inte.
oj oj, två bidrag åker ut nu, så spännande.
Svårare att åka ut än att gå vidare till en till omröstning.
Ja skönt nu åkte tanten Perelli ut.
Tror att "hold on" och ace wilder tar direktplatserna till finalen.
Det är ju bögen Björkman som väljer ut låtarna, så vem är förvånad?