Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-01, 12:07
  #1
Medlem
Hejsan!
Jag har fått återkallat körkort för ungefär tre månader sen och spärrtiden är nu slut. Jag ska göra om både teoriprovet och uppkörningen.

Min fråga till er är om det är svårare att klara uppkörningen på första gången efter återkallat körkort? Ställer dem högre krav på mig?
Citera
2016-10-01, 12:36
  #2
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5789islife
Hejsan!
Jag har fått återkallat körkort för ungefär tre månader sen och spärrtiden är nu slut. Jag ska göra om både teoriprovet och uppkörningen.

Min fråga till er är om det är svårare att klara uppkörningen på första gången efter återkallat körkort? Ställer dem högre krav på mig?
Varför skulle de göra det? Ett prov är ett prov med samma kriterier. Det finns inte olika.
Citera
2016-10-01, 13:13
  #3
Medlem
Nej, det är ingen skillnad.
Citera
2016-10-01, 14:10
  #4
Medlem
Du har haft körkortet återkallat 3 månder, om du inte har kökortet på prov så behöver man inte göra om proven utan endast tillverka ett nytt.
Citera
2017-11-02, 12:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5789islife
Hejsan!
Jag har fått återkallat körkort för ungefär tre månader sen och spärrtiden är nu slut. Jag ska göra om både teoriprovet och uppkörningen.

Min fråga till er är om det är svårare att klara uppkörningen på första gången efter återkallat körkort? Ställer dem högre krav på mig?

Nej det gör dom inte. Alla prov är likadana
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback