2005-12-10, 17:16
Medlem
Vilken är din bästa historia? Den du har memorerat och drar på fester och andra roliga tillfällen? Jag behöver en sån historia, en sån man kan lära sig och köra vid olika tillfällen. Alltså the best of the best, inga halvbra historier utan den bästa och roligaste historien ni kan.

Låt mig nu höra!
Citera
2005-12-10, 17:19
Medlem
kan säga att jag har två stycken hittills som är rätt bra men inga toppklasse...Så de måste vare bättre än det här alltså:

Citera
2005-12-10, 17:34
Medlem
Evaristos avatar
Två killar och en tjej blir skeppsbrutna och hamnar på en öde ö. De klarar sig på nåt sätt, men tjejjen får det tufft med två krävande snubbar som sällskap. Efter en månad säger hon:
-Nej nu är jag trött på det här snusket, nu hoppar jag i sjön i dränker mig!
Sagt och gjort.

Två veckor går. Två killar och en död tjej. En dag säger den ene av killarna:
-Nej nu är jag trött på det här snusket, nu gräver vi ner na'!
Sagt och gjort.

En månad går. Två ensamma killar. En dag utbrister den andre killen:
-Nej nu är jag trött på det här snusket. Nu gräver vi upp na' igen!
Citera
2005-12-10, 17:38
Medlem
den var fyndig men inte direkt rolig kanske... Bättre kan du
Citera
2005-12-10, 17:40
Medlem
Engelbreckts avatar
Det var en man som kom in på en läkarmottagning och beklagade sig över att han hade ont i röven. Läkare tar en titt och utbrister förvånat: "Herre Gud karl, vad har du gjort? Du är ju helt uttänjd?"

- Jo doktorn, det är så att jag hade sex med en elefant.
- Nä, det går jag inte på. En elefantkuk är lång och smal och inte alls så bred som det här hålet.
- Men han fingerpullade mig först!
Citera
2005-12-10, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbreckt
Det var en man som kom in på en läkarmottagning och beklagade sig över att han hade ont i röven. Läkare tar en titt och utbrister förvånat: "Herre Gud karl, vad har du gjort? Du är ju helt uttänjd?"

- Jo doktorn, det är så att jag hade sex med en elefant.
- Nä, det går jag inte på. En elefantkuk är lång och smal och inte alls så bred som det här hålet.
- Men han fingerpullade mig först!

hehe, den var rätt skön!
Citera
2005-12-10, 17:45
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Vet ni vad man säger till en blondin med två stycken blåtiror?

Citera
2005-12-10, 19:12
Medlem
Thoss avatar
Det var under ett besök i Moskva där president Clinton besökte Boris Jeltsin. De tog och åkte en sväng på stan i Jeltsins stora limosine. Efter en liten stund hintar Clinton om att han behöver lätta på trycket. Jeltsin vinkar lite diskret till sin chaufför och han kör runt hörnet och stannar utanför ett magnifik byggnad. De går upp för den stora trappan och in genom två stora gnisslande ekdörrar. Jeltsin går fram till en stor fontän och börjar göra sitt ner i det klara vattnet, Clinton likaså. Efteråt tvättar de händerna i vattnet som sprutas ur två delfiner i guld och torkar händerna på gardiner i siden som händer ned från taket.

Efter det säger Clinton:
- Det här var ju flott, men vad gör vi nu?
- Springer fort som fan, för det här var kinas ambassad
Citera
2005-12-10, 21:12
Medlem
En kväll så ringde det i telefonen på puben i byn, bartendern svarade och en mansröst presenterade sej som Gösta. Gösta förklarade att han var personlig assistent åt 2st rullstolsburna män som både var blind och döv, dom skulle nu ta en pubsväng och Gösta frågade om detta var ok?

Ja, svarade bartenderna och frågade hur dom skulle beställa sina öl mm?
Gösta förklarade då att dom knackar en gång i bardisken för en öl och två för en whisky.
Ja, det ska vi nog kunna ordna sa bartendern.

Dom rullstolburna männen kom ner till puben och började genast att knacka, timmarna gick och när klockan var 0130 så satt dom med ryggen mot varann och bara gapade.

Detta tyckte bartendern var konstigt, han försökte med allt och dom bara satt där och gapade. Bartendern ringde då till Gösta och förklarade att dom bara satt och gapade rygg mot rygg.

Äsch det är lugnt sa Gösta, dom bara sjunger för varann.....
Citera
2005-12-11, 02:29
Medlem
Kommer inte ihåg exakt hur det var. Men på ett ungefär.

En man hade åkt i förväg till Florida för att förbereda vissa saker åt sig själv och sin fru, han checkade in på hotellet och såg att de hade en dator. "Skriva mail!" kom upp för honom. Så han skrev in sin Frus mail - men missade en bokstav - så hans mail hamnade hos en Djupt religös kvinna som dagen innan hade begravt sin präst till make.

Från: Din Make

Ämne: Hej!

Nu kanske du blir lite fundersam över hur jag kan skicka detta till dig.
Men dom har faktiskt datorer här, ville bara säga att jag har förberett din resa för i morgon. Hoppas du får en lika lugn och behaglig resa som jag fick.

P.S. Det är varmt här nere.
Citera
2005-12-11, 04:26
Medlem
erikgottfrids avatar
Två gifta damer var påväg från puben, när dom går förbi en kyrkogård och blir pissenödiga.
Sagt och gjort dom pissar och den ena torkar sig med en gravbukett
Dagen efter så ringer den ena mannen till den andra och säger:
-Jag tror min fru var otrogen i natt för hon kom hem utan trosor
-det tror jag med för min fru kom hem med en lapp mellan skinkorna där det står "vi glömmer dig aldrig"
Citera
2005-12-11, 05:32
Medlem
roppans avatar
Tre framgångsrika affärsmän sitter och äter lunch ihop och börjar skryta om sina söner.
-Ptja, min son har ju tagit steget in i mäklarvärlden på riktigt nu, pysslar bara med exklusivare hus, säger den ene.
-Min son är bilhandlare och handlar bara med de exklusivaste bilarna på marknaden och bra går det också, svarar den andre.
Den tredje förblir tyst varpå de föregående talarna frågar honom vad dennes son pysslar med.
-Vet faktiskt inte riktigt då jag kastade ut honom för två år sedan när han berättade att han var homosexuell, svarar han då.
-Jasså? En bajsknuffare, säger de andra två i kör och brister ut i skratt.
-Jo, en duktig sådan eftersom han fick en herrgård av sin förra pojkvän och en splitterny Ferrari av sin nuvarande.

Äh.. dålig jag e

EDIT: ändrade lite..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här