2016-09-29, 23:21
Medlem
Vidrigaste jag läst journalistväg. Herre Gud.
Citera
2016-09-29, 23:30
Medlem
Hon anklagar alltså andra för att vara nazister och pratar i nästa mening själv om utrotning?
Citera
2016-09-29, 23:35
Medlem
Thomas Mattsson verkar obekymrad:

Citat:
Jakob Rutqvist ‏@JakobRutqvist 1 tim
@ThomasMattsson Cecilia Hagen skriver idag en text hos er som är ett direkt dödshot mot Hanif Bali. En riksdagsman. Hur är det möjligt?
---
Thomas MattssonVerifierat konto
‏@ThomasMattsson
@JakobRutqvist Så är det naturligtvis inte. Bisarr tolkning - tyvärr spridd av du-vet-vilka. Ej ens värt att bemöta, egentligen
https://twitter.com/ThomasMattsson/status/781589731167600640
Citera
2016-09-29, 23:42
Medlem
Endevils avatar
Eliten börjar bli riktigt desperat nu. Det är bra att de visar sitt rätta ansikte. Samma gamla intoleranta folkmordiska rödgardister som i alla tider. Cecilia Hagen misstänker nog att hon ligger pyrt till när repets dag kommer.
Citera
2016-09-29, 23:44
Medlem
Vilken vidrig människa. Jag ska alltså förgiftas eftersom jag hatar denna massinvandring och tiggarelände?
Citera
2016-09-29, 23:45
Medlem
Börjar bli obehagligt det här, riktigt sjukt är det!

Sen de Mattson och Virtanen svarar. Att de var sjuka i huvudet men det här är chockerande.

Hopppas en arg blatte snart gör en video om dessa galenskaper!
Citera
2016-09-29, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Thomas Mattsson verkar obekymrad:

https://twitter.com/ThomasMattsson/status/781589731167600640

Det där kan ju inte vara sant. Han måste veta exakt vad som menas och hur texten tolkas. Något annat är helt osannolikt.

Nu är vi flera källor ifrån påståendet. Men om den dialogen verkligen har utspelat sig? Jag vågar inte ens tänka tanken.
Citera
2016-09-29, 23:51
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sius
Det där kan ju inte vara sant. Han måste veta exakt vad som menas och hur texten tolkas. Något annat är helt osannolikt.

Nu är vi flera källor ifrån påståendet. Men om den dialogen verkligen har utspelat sig? Jag vågar inte ens tänka tanken.

Vad pratar du om? Alltihop går att läsa, nu, på Gris-Thomas Mattsons twitter. Från Hr Gris själv. + dom kommentarer han inte hunnit städa bort (han ligger väl full på soffan, antar jag).
Citera
2016-09-29, 23:54
Medlem
Vad kan vi göra? Hon gick över gränsen. Kan någon anmäla journalisten eller Expressens ansvarige utgivare. Inte för hets mot folkgrupp, det går inte, jag menar mer mot de pressetiska reglerna.

Det kan väl ändå inte vara tillåtet att tala om utrotning av oliktänkande? Är det någon som driver detta vidare till någon instans?
Citera
2016-09-29, 23:56
Medlem
Har inte köpt en Expressen på 2-3 år.

Och idag var sista gången jag gick in på Expressens hemsida.

Expressen gräver sin egen grav, & vi som röstar på SD bara skrattar åt galningarna på kvällsblaskorna för att dessa inte inser själva att de är SD:s bästa valarbetare.

Jimmie Åkesson behöver knappt "jobba", bara för honom att låta alla andra PK-människor göra bort sig själva så växer SD i rekordfart.
Citera
2016-09-29, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Vad pratar du om? Alltihop går att läsa, nu, på Gris-Thomas Mattsons twitter. Från Hr Gris själv. + dom kommentarer han inte hunnit städa bort (han ligger väl full på soffan, antar jag).

Naturligtvis. Det är bara att gå in om läsa på förmodat konto antar jag?. Jag vill bara poängtera att det här är väldigt allvarliga anklagelser även mot offentliga personer som Mattson. Det är ju ganska allvarlig att påstå att han vill gasa eller döda meningsmotståndare. Inte förvånande, men förvånande att det uttryck så öppet... Ta det lugnt bara... han nyktrar säkert till så småningom.
Citera
2016-09-30, 00:00
Medlem
Droidlifes avatar
Tänk också på dimensionen hur detta uppfattas av stenkastarvänster och kravallande invandrarungdomar i orten. Svindlande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in