• 1
  • 2
2016-09-29, 17:34
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Båda! Det beror på vad det är för dag och vad man behöver just den dagen...

Har egentligen svårt att känna det där upp/ner. Som någon annan sa så är det svårt att dela in dem i två kategorier. vad räknas som vad egentligen, Är det bara CS som räknas som uppåt? jag tycker jag bli rätt "upp" av båda xanor och tramadol, amfetamin kan jag bli både lugn eller hyper på.

bäst är nog kombinera amfetamin och benso så mår jag riktigt fint

En låg dos amfetamin gör också mig lugn, är man deppig så lär ju en lagom dos benzo göra en pigg eftersom det tar bort nedstämdheten.

Som sagt, för komplext för att dela in i uppåt och neråt
Citera
2016-09-29, 19:04
Medlem
Mestadels uppåt då det känns roligare helt enkelt. Men som tidigare inlägg pekar ut är det inte så himla enkelt.

Röker jag så röker jag helst sativa och hallucinogener har gjort att alkohol inte längre känns intressant vilket var min nedåtdrog of choice.
Citera
2016-09-30, 01:28
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag är både uppåt och neråt. Det beror på vilket tillfälle det är. Är man på fest vill jag ha uppåtdroger, men vill jag bara sitta hemma och chilla är ju neråtdroger bäst för det tillfället.
Favorit drogen för mig är trypaminer som 4-aco-met som ger hallisar och ett otroligt härligt välmående.
Citera
2016-10-04, 12:13
Medlem
lah-mis avatar
Nedåt. Tjack kan vara kul men inget slår varor.
Citera
2016-10-04, 12:30
Medlem
Yr.kands avatar
Nedåt. Men använder i princip bara uppåt och cannabis. Är rädd för att fastna i nedåt-drogerna då jag gillar de så mycket . Fast jag använder knappt droger alls nuförtiden.
Citera
2016-10-04, 17:43
Medlem
Mommejrs avatar
Cannabis är min primär drog så antar att jag lutar mer åt nedåt hållet. utöver det kommer psykadeliska droger efter de på mest använda. uppåt saker som kokain/amfetamin används väldigt sällan.
Citera
2016-10-05, 02:57
Medlem
visdomst4nds avatar
50/50 skulle jag säga.
Introvert och slappa hemma och lira spel men är jag ute eller whatever så kan jag vara rätt uppåt och tjötig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in