2016-09-26, 10:32
Medlem
Arne Bajses avatar
Corey Feldman är passé, en fd barnskådis med misslyckad musikkarriär. Han är en sniken jude som vill att hans medarbetare ska jobba gratis.

Gitarristen Krystal Khali blev tillfrågad av Feldman att vara med i hans show men hon slutade fyra dagar före uppträdandet vilket gjorde Feldman rasande.

Krystal sa: "Jag visste att det skulle bli en riktig skitföreställning och att jag skulle få skämmas för den. Feldmans dansande under repetitionerna" var störande pinsam. Jag kunde inte titta på honom. "

Khali, som bor i Las Vegas, säger att Feldman inte ville betala för hennes resa till L.A och att hon fick använda en kompis flygbonus för att kunna flyga dit för att repetera.

Väl där, erbjöd sig snål-juden Feldman att betala för måltiderna, men det blev bara en betald måltid eftersom Feldman "bara äter en gång om dagen."

Corey Feldman skäller ut gitarrist-tjej på telefonsvarare:

https://clyp.it/0dwgxg44
Citera
2017-03-21, 23:02
Medlem
oldeubois avatar
Han har väl inga pengar att betala med. Hans album som kom under 2016 (tror jag) är bland det värsta jag har hört.
Citera
2017-04-06, 03:18
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=BZX7UJSXCiU

I dag när konkurrensen ändå är så fruktansvärt hård när det gäller att vara totalt talanglös och pinsam offentligt så tar han för sig rejält. Detta är episkt.
Citera
2018-03-28, 18:49
Medlem
Corey Feldman på sjukhus efter att ha blivit attackerad av knivman.

Feldman fördes akut till sjukhus och polis informerades om attacken. Polis uppger dock för TMZ att man inte har hittat några skärsår, varken i magen eller på kroppen i övrigt.
Polis utreder händelsen, men Feldman är redan säker på vem eller vilka gärningsmannen är, rapporterar sajten.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0EkGnB/corey-feldman-pa-sjukhus--attackerades-i-sin-bil-av-knivman
Citera
2018-03-28, 19:32
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Corey Feldman på sjukhus efter att ha blivit attackerad av knivman.

Feldman fördes akut till sjukhus och polis informerades om attacken. Polis uppger dock för TMZ att man inte har hittat några skärsår, varken i magen eller på kroppen i övrigt.
Polis utreder händelsen, men Feldman är redan säker på vem eller vilka gärningsmannen är, rapporterar sajten.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0EkGnB/corey-feldman-pa-sjukhus--attackerades-i-sin-bil-av-knivman

I höstas tillkännagav Corey Feldman sina storslagna planer på att hänga ut nöjesbranschens alla pedofiler.

Antagligen pedofilerna i Hollywood som är sura och därför anlitat knivmannen. Feldman verkar väldigt skum hela han. Karriären har iaf gått spikrakt nedåt sen 90-talet.
Citera
2018-03-29, 13:01
Medlem
MartinStLouiss avatar
Det verkar ju lite suspekt när han blir attackerad bara så där. Men jag fattar inte varför han inte bara släpper namnen på pedofilerna i Hollywood, han verkar ju dra ut på det väldigt länge.
Citera
2018-03-29, 13:07
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Det verkar ju lite suspekt när han blir attackerad bara så där. Men jag fattar inte varför han inte bara släpper namnen på pedofilerna i Hollywood, han verkar ju dra ut på det väldigt länge.

Om han skulle släppa några namn måste han ju hitta på en ny konspiration för att bli inbjuden till tramsprogram och tala ut. Han skulle kanske kunna berätta om judarnas konspiration?
Citera
2018-03-29, 13:51
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Anledningen är nog att han inte vill bli stämd för förtal.
Citera
2018-03-30, 07:24
Medlem
Fortsättning på gårdagens attack.

På onsdagen berättade skådespelaren att han misstänkte en riktad attack, då han levt under hot den senaste tiden.
Men Feldmans advokat, Perry Wander, tillbakavisar det påståendet. Han menar att attacken inträffade av en slump, och triggades igång av aggressivt uppförande i trafiken.

Advokaten bekräftar dock att Feldman fått ta emot hot den senaste tiden från en grupp på nätet som kallar sig för ”the Wolfpack”.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/A2qPPq/corey-feldmans-advokat-det-var-inte-en-planerad-attack
Citera
2023-09-08, 08:50
Medlem
Någon mer här som har hört låtar ifrån Feldmans album Angelic 2 The Core?
Det är verkligen sinnessjukt dåligt.
Vissa personer ska bara inte göra musik.
Citera
2024-03-19, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Han har väl inga pengar att betala med. Hans album som kom under 2016 (tror jag) är bland det värsta jag har hört.

Han har gjort 6 album.
Citera
2024-03-19, 19:16
Medlem
Giant Squids avatar
Också judisk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto