2016-09-27, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Han mörkar sina health records. Han slängde ut utmaningen och sen gick ut på ett skämt till hälsoshow. Skumt.

Det är sant men det finns inget annat som tyder på att Trump har dålig hälsa. Han är ute på flera rallies per dag och är alltid fylld av energi.

Började nyss se men allt verkar gå lugnt till. Den enda som tjänar något på detta är Trump som visar att han kan vara presidential och kontrollera sina känslor.
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Är det någon någorlunda vettig människa som faller för Trumps haranger och dribblingar?

Vem bryr sig om vettiga människor när det handlar om att vinna valet ???
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inebriabitur
Precis, det är just därför Trump har blivit så stor som han har blivit. Han är inte en politiker, han kommer utifrån och ska rätta till det som är fel i Washington. Folket är trött på etablissemanget.

Lite gör Trump bra igenom att prata om verkligheten. Tyder på att han är en person som man kan ta en öl med.

Men Clinton kommer hela tiden med rasistkortet hela tiden.
2016-09-27, 04:05
Medlem
Inebriabiturs avatar
Är det bara jag som märker det eller är det så att Hillary har blivit långsammare/slöare sen debatten började?
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Jag fattar inte vad Obamas födelseland har med rasism att göra???

Ungefär - man hade inte ifrågasatt en vit presidents födelseland.
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Nu invecklar Trump sig i frågan om han påstod att Obama inte var född i USA. Inte heller bra.

Han borde kanske inte ha hoppat på det tåget från början då?
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jäklar vad dåligt flyt Hillary i talet nu. Hackar varenda ord.

Kämpar verkligen för att inte få en freeze.
Medlem
Hillary har honom nu. Hon har ett lugnt leende och publiken skrattar med henne. Det känns som att det är över.
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inebriabitur
Är det bara jag som märker det eller är det så att Hillary har blivit långsammare/slöare sen debatten började?

Nej, jag håller med. Mer eldig kring när de pratade om tax returns/emails. Det kan dock vara så att vi letar efter tecken på det.
Medlem
csbillys avatar
Varför skriver bara SVT hillary clintons(dem) över hillary när hon pratar, men över trump ser man aldrig någon text??
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Är det någon någorlunda vettig människa som faller för Trumps haranger och dribblingar?

Nej. Frågan är hur många idioter det finns i USA. White trash röstar ju på honom, men annars? Tveksamt.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Jag fattar inte vad Obamas födelseland har med rasism att göra??? Dom får det att låta som att en attack på Obama är en attack på alla svarta.

Politiskt korrekthet som Clinton använder. Det är inte bra att Clinton kommer med "race card". Not cool.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in