Hmm... Jag har pratat med en jävla massa kändisar.
Meja, Marko Gottschalk (Oidoxie), killarna från Endless Pride, Våfflor Waffens sångare, medlemmarna i Vit Legion, Brainwash och Bound For Glory, Lunikoff, Estirpe Imperial med många, många fler.
Träffat en hel jävla massa genom jobbet som anställd på bensinstation förr i tiden, alldeles intill en av världens största rockfestivaler.
Har varit på en hel konserter men aldrig riktig snackat med några kändisar. Minns att Mustasch tog några öl i baren efter en spelning på Debaser för många år sedan. De enda artisterna jag har pratat med är medlemmarna från ett band som heter Apes IQ.
har rökt holk med Joey Bada$$ & Method Man/Redman
Snackat med Chet Faker, Alesso, Axwell, Tomas Ledin, Liam Howlett från The Prodigy, och Rob samt Gareth från Pendulum.
Method Man & Liam Howlett var lätt de skönaste och lättaste att snacka med.
2pac....vet inte om man kan kalla det prata men har faktisk sagt " wazup pac?" varpå han svarade " its all good" detta va i L.A 96 när jag va där och såg han utanför ett hotell =)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!