2007-09-03, 02:19
Medlem
yeah´ss avatar
Jag och Nikolai Dunger drack whisky, lirade lite piano och rökte braj en natt för 5-6 år sen. Det va en fin natt och vi snackade svensk folkton, lekte att vi var tomtar som kikade fram bakom granar i norrlänska skogar.
Citera
2007-09-03, 02:22
Medlem
yeah´ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskart
  • SMK Frej
  • 50 Hertz unni
  • 50 Hertz Korvlars
  • MSTRKRFT
  • Moneybrother

Bokade du MSTRKRFT till terassen eller?

Bra initiativ isånafall. trots att dom va ganska kassa..
men det va kul

Peace
Citera
2007-09-03, 02:39
Bannlyst
Är Marc Levengood en artist? För då har jag talat med en artist. Och nej, han försökte inte pilla mig på nossarna.
Citera
2007-09-03, 03:20
Medlem
BadGirls avatar
jag har lätt dom mest pinsamma bidragen.

Peter Settman och Fredde Granberg i deras minnesvärda roller som ronny och ragge
leif "loket" ohlsson bodde hos mina föräldrar då jag fortfarande bodde hemma
och sist och förmodligen minst känd
Caj Karlsson
Citera
2007-09-03, 03:27
Medlem
Psyko Dads avatar
Mjaooo de som räknas mest för jag älskar deras musik. Var när jag var backstage på Rammstein efter deras spelning i solna hallen.
L-G fr Entombed har jag supit med flertalet gånger. Sen har jag varit med i rockvideos till ngr band.

Har mött mkt musikfolk eftersom jag hade ett ex som var musiker. Men ska man sitta & namedroppa så blir det lite väl pretto.

Så jag höjer Rammstein mötet till skyarna. De var jävligt trevliga hela bunten. Hade med min lillebror & han fick alla deras autografer så slipper jag frågor om man var där som groupie. Vilket icke fallet var.
Citera
2007-09-07, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskis
Vilka Artister har ni pratat IRL med?

Men jag vill också vara med och leka. Det är det närmsta jag kommer. Vad jag vet iaf, är dålig på ansikten och namn så jag har säkert pratat med någon artist utan att veta det.
Citera
2007-09-07, 09:06
Medlem
Mårten Rasks avatar
Matti Kärki i Dismember
Citera
2007-09-07, 12:48
Medlem
Grindfathers avatar
Har konverserat med Karl Sanders (Nile), tomtarna i Mayhem, bröder Haley från Psycroptic, Lord Worm från Cryptopsy, Corpsegrinder och Mazurkiewicz från Cannibal Corpse, Tomas Haake från Meshuggah, Åke Eriksson och sedan var det även Mathias Modin (forne batteristlärare) samt Nils Fjellström.
Citera
2007-09-07, 19:30
Medlem
Cykelpumps avatar
Som artister - nja..

Anna Book och The Poodles är inte direkt #1, eller ens med på min egen lista. Men helt jävla underbara. De var med på Astrid Lindgrens barnsjukhus och gick runt bland barnen och då även hos vår grabb.
Anna Book hur gullig som helst( hmm var det jag som skrev gullig ) och var genuint ..genuin.
The Poodles tyckte det var mesigt att vara rockers nuförtiden,för mycket platt tv, inte så macho att langa genom fönstret

Peter Jidhe, kanske inte artist men även han var hur skön som helst.

Skit som strålar genom TV rutan är inte alltid äkta bajs alltså
Citera
2007-09-07, 19:32
Medlem
Bulnilss avatar
Har på lite olika ställen i Sverige träffat och pratat med följande.

Yngwie Malmsteen
Jon Nödtveit (Dissection)
Lars Winnerbäck
Rachel Bolan (Skid Row)
Flavia Canel?(Drain)
Dala (Hellacopters)
Johannes Losbäck(Wolf)
Hårdrocksbröderna(Nifelheim)

Inte giganterna i musikvärlden kanske,men väldigt trevliga
Citera
2007-09-22, 23:20
Medlem
MoldyPeachess avatar
Har träffat Pete Doherty (han sa inte så mycket och man förstod inte så mycket av vad han sa) sen pratade jag, och resten av Säffle kommun med Television personalities-Dan
Två riktiga knarkoffer vill säga
Citera
2007-09-22, 23:37
Medlem
ensiferums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gff
Jag har hälsat på sabaton (srf 2007) och träffat massa lokala skitband.

Sabaton hade inte inbokat gig på SRF 07? 05 var det väll? 07 var de bokade till hultan och peace and love. Och om jag missade dem på srf iår kan ja inte fortsätta leva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in