2016-10-04, 10:58
Medlem
Oboros avatar
Vet en ateistisk arab från Palestina som hänger med Motståndsrörelsen. Jag tror att åsnan kommer vara bland dom första som stupar.

Jag börjar se att muslimer förbereder sig redan, har sett ökad medlemskap i sporter och överlevnad.

Nivetvem är den som står bakom detta.

Jag tror att dom betalar kriminella att komma till Europa och begå brott. Jag tror även att det är dom som betalar vita fula män att hjärntvätta folk med att hata invandrare genom att få fokus på andra saker, typ att liberalister är korkade.

Jag har själv börjat reagera negativt. Från att jag var helt emot Islam och röstade på SD har jag stegvist sett hur ickemuslimer börjar bli mer och mer krigiska.

Denna samhälle jag har växt upp på har fått mig att tro att allt ska vara fred, och att döda någon är helt fel.

Jag tror fortfarande att döda någon är fel, jag tycker att livet är en gåva och alla har rätt att leva livet, men vem vet hur jag kommer bli om jag ser mitt folk dödas. Med andra ord tänker jag som en betahanne.

Rasisterna får röster, hatet emot muslimer har ökat rejält och nu börjar folk ge sig på rasen också.

Det händer redan att ledare pratar om raser istället för Islam och får mycket stöd ändå.

Folk som var min idol som liten står bakom dessa ledare och röstar. Jag litar inte på icke-MENAfolk längre.

För mig börjar Islam inte vara en religion, snarare ett namn på olika raser. Alla av dom raserna som hatar sin egen ras får en plats hos Europeerna, en värdelös plats precis som judarna som förråde sitt folk hade i Nazityskland där dom blev gasade efter att dom gjort det nazisterna ville göra.

För fem år sedan så var jag emot Islam och röstade på SD, nu så hatar jag SD och kommer att stå vid muslimernas sida. Något kan såklart få mig att ändra mig.
Kasta ut varenda kriminell jävel, stäng gränsen, rädda enbart kvinnor och småbarn och sluta stödja det politiskt inkorrekta för allt man gör är att kränka andra folkgrupper. Börja se varandra som människor och spärra in rasister. Tror nog inte att det kommer hända.

Ärligt talat så försvinner mina medkänslor för andra folk mer och mer för varje dag som går. Jag tror nog aldrig att jag kommer få dom tillbaka.
Senast redigerad av Oboro 2016-10-04 kl. 11:04.
Citera
2016-10-04, 12:16
Medlem
Dorniers avatar
"Kommer muslimerna i Europa dödas när tålamodet definitivt tar slut?"

En del kommer nog att dödas, men några som kapitulerar kanske vi skonar.

Här är några irakiska soldater som ger upp vid det första gulfkriget 1991, intressant att se hur araberna agerar, som vissa säger är de inte så kaxiga när de är i underläge.

https://www.youtube.com/watch?v=d7YbVdHkEp0
Citera
2016-10-04, 14:57
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Vet en ateistisk arab från Palestina som hänger med Motståndsrörelsen. Jag tror att åsnan kommer vara bland dom första som stupar.

Jag börjar se att muslimer förbereder sig redan, har sett ökad medlemskap i sporter och överlevnad.

Nivetvem är den som står bakom detta.

Jag tror att dom betalar kriminella att komma till Europa och begå brott. Jag tror även att det är dom som betalar vita fula män att hjärntvätta folk med att hata invandrare genom att få fokus på andra saker, typ att liberalister är korkade.

Jag har själv börjat reagera negativt. Från att jag var helt emot Islam och röstade på SD har jag stegvist sett hur ickemuslimer börjar bli mer och mer krigiska.

Denna samhälle jag har växt upp på har fått mig att tro att allt ska vara fred, och att döda någon är helt fel.

Jag tror fortfarande att döda någon är fel, jag tycker att livet är en gåva och alla har rätt att leva livet, men vem vet hur jag kommer bli om jag ser mitt folk dödas. Med andra ord tänker jag som en betahanne.

Rasisterna får röster, hatet emot muslimer har ökat rejält och nu börjar folk ge sig på rasen också.

Det händer redan att ledare pratar om raser istället för Islam och får mycket stöd ändå.

Folk som var min idol som liten står bakom dessa ledare och röstar. Jag litar inte på icke-MENAfolk längre.

För mig börjar Islam inte vara en religion, snarare ett namn på olika raser. Alla av dom raserna som hatar sin egen ras får en plats hos Europeerna, en värdelös plats precis som judarna som förråde sitt folk hade i Nazityskland där dom blev gasade efter att dom gjort det nazisterna ville göra.

För fem år sedan så var jag emot Islam och röstade på SD, nu så hatar jag SD och kommer att stå vid muslimernas sida. Något kan såklart få mig att ändra mig.
Kasta ut varenda kriminell jävel, stäng gränsen, rädda enbart kvinnor och småbarn och sluta stödja det politiskt inkorrekta för allt man gör är att kränka andra folkgrupper. Börja se varandra som människor och spärra in rasister. Tror nog inte att det kommer hända.

Ärligt talat så försvinner mina medkänslor för andra folk mer och mer för varje dag som går. Jag tror nog aldrig att jag kommer få dom tillbaka.

Det är väl lite offtopic, men jag undrar väldigt mycket hur du tänker här.

Varför stödde du någonsin SD, om du gillar folkmordet på svenskar?

Varför har du börjat stödja folkmordet, för att en minoritet svenskar har vaknat till och är arga över folkmordet?
Citera
2016-10-04, 19:41
Medlem
Smurfetteflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Jag har läst det där flera gånger. Judarna var en väldigt liten minoritet, muslimerna är en väldigt stor minoritet, på sina håll i Europa är de majoritet. De har dessutom i högre grad fler unga män i sina led än vita européer. Och muslimerna lär få uppbackning av muslimska länder, i form av finansiellt stöd, vapen, logistik, spaning osv och dessutom lär många unga män i de länderna anmäla sig frivilligt för att åka till Europa och slåss, betänk hur många som åkt för att slåss för IS, det skulle vara en droppe i havet jämfört med den flod av unga arga statsunderstödda män som skulle komma till Europa för att slåss mot "korsriddarna". Det skulle bli ett fruktansvärt blodbad som inga sidor vill ha.
Går det så långt kommer alla hämningar att släppa, kärnvapen kommer att sättas in och den muslimska världen skulle bli en askhög och kan tänka mig att även Kina skulle inventera när landet ser sina ekonomiska intressen hotas..detta land kan uppbåda tiotals miljoner soldater utan vidare...minst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in