2016-09-16, 06:26
Medlem
Sitter och kollar på 9/11. Flygplanen som flyger in i world Trade center. Sitter och tänker på vad är det värsta som en terrorist skulle kunna göra mot världen? Ta nån skyskrapa i kina? Göra nåt mot USA ? Döda presidenten. Vad tror ni? Kommer det hända nåt i världen i framtiden av samma dignitet som 9/11.
Citera
2016-09-16, 06:37
Medlem
Sprid ett virus på flera olika platser i hela världen vid ungefär samma tidpunkt som tar död på hela mänskligheten.
Citera
2016-09-16, 06:51
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Att inte delge fler ideer än dom redan har.
Citera
2016-09-16, 07:43
Medlem
kordens avatar
Konvertera till kristendom är de värsta dom kan göra
Citera
2016-09-16, 07:56
Medlem
Hade du besuttit kunskapen att kunna stänga ner all elektrisitet i hela världen hade du kunnat skada en del människor i längden, utan att egentligen skada en enda människa personligen. Att lyckas stänga hela internet hade även skapat lite sådär halvkaos. Människor kommer alltid att födas.
Citera
2016-09-16, 08:25
Medlem
kordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basementsloth
Hade du besuttit kunskapen att kunna stänga ner all elektrisitet i hela världen hade du kunnat skada en del människor i längden, utan att egentligen skada en enda människa personligen. Att lyckas stänga hela internet hade även skapat lite sådär halvkaos. Människor kommer alltid att födas.

För vissa hade internet varit det största problemet 😂
Själv kom man i kontakt med det i 20 års åldern och köpte min första dator vid 25
Så jag överleverI och så kanske barnen/ungdomar leker ute.

Vad fan väntar ni på is stäng ner internet 👌👍
Citera
2016-09-16, 08:40
Moderator
tobess avatar
Värsta som skulle kunna hända är troligen om någon terroristgrupp skulle få nukleär kapacitet, och bestämma sig för att använda den.

Visst skulle t.ex. biologiska eller kemiska vapen också vara rätt illa, speciellt i en större skala. Men om de smällde av en atombomb någonstans så skulle världen som vi känner till den inte längre existera. Skulle de slå till mot t.ex. Ryssland eller USA så finns det nog en övervägande risk att de skulle anse att de inte hade något annat val än att ge tillbaka med samma mynt. Ett kärnvapenkrig är nog något som ingen vill uppleva.
Citera
2016-09-16, 09:05
Medlem
Döda alla svennebarn på dagisutflykterna?
Citera
2016-09-16, 10:33
Medlem
Absolut värsta som någon kan göra är att förgifta dricksvatten eftersom det är fundament för allt liv. Dessutom drabbar det alla.
Citera
2016-09-16, 12:04
Avslutad
Skaffa sig en atombomb o spränga en stad!

Det ryktas ju att det "har försvunnit" kärnvapen från Ryssland... De kanske kan köpas nånstans o t.ex. IS o al-Qaida har ju gott om pengar.
Citera
2016-09-16, 14:51
Moderator
blomvattnares avatar
Brott och brottsbekämpning --> Terrorism
/Moderator
Citera
2016-09-16, 15:56
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Att inte delge fler ideer än dom redan har.
Jag är böjd att hålla med. Även om jag normalt sett inte har något emot att ge folk tveksamma förslag så har jag ingen lust att hjälpa terrorister...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in