Citat:
Ursprungligen postat av
constant
Vad är det för sätt att diskutera?
Vad är det för urval som krympt?
Uppenbart är det du som behöver springa till skogen och klättra upp i något träd. Jag klarar mig utmärkt i samhället.
Är du så naiv att du inte begriper vad TS menar?
Frågan är om vid undviker storstäderna och istället håller till godo med den lokala butikens mer begränsade sortiment istället för stormarknadens. Visst är vi många som gör vad vi kan för att slippa stöta på negrer och andra apdjur.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pungsving
Har islamiseringen och de övriga tillskotten av zigenare och lite av oönskat varje gjort att du undviker städerna och dess affärer?
Ja, till större del än för 5-10 år sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pungsving
Har du börjat spendera pengar på annat i småaffärerna hemmavid? Är du förbannad över att urvalet för dig har krympt?
Handlar det mesta i min lilla butik. Anpassar mig hellre än besöker en stormarknad för att se alla bidragstagare sitta och fika på min bekostnad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pungsving
Har du börjat spara pengar för att flytta längre bort från oroshärdarna? Planerar du för en stuga på landet och eget potatisland? Börjar pengar betyda mindre för dig så länge du slipper ta i det nya äckliga Sverige?
Har stuga. Kommer bo mer och mer i den för att slippa beblanda mig med neandertalarna. Pengar har den betydelsen att de är viktiga för att jag skall kunna leva med minsta påverkan av invandringen. När det blir helt ohållbart i städerna säljer jag och flyttar permanent till stugan. När även stugorna i området börjar fyllas med ohyra tar jag sikte på annan del av Sverige eller utlandet. Norge kan vara ett alternativ innan de stänger gränserna för svenskar.