2005-12-08, 20:21
Medlem
Ser på Dolce Vita nu, Zorans dotter är med och "berättar" hur dyra vanor hon har och att familjen är rik. Inte kan han dragit in så stora pengar som fotbollstränare, så var kommer de ifrån?
Citera
2005-12-08, 20:25
Bannlyst
JuggeMaffia?
Citera
2005-12-08, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barba stark
Ser på Dolce Vita nu, Zorans dotter är med och "berättar" hur dyra vanor hon har och att familjen är rik. Inte kan han dragit in så stora pengar som fotbollstränare, så var kommer de ifrån?

Tänkte på samma sak... Min teori är att dottern umgås i närheten av kretsarna som är riktigt täta, men inte själv fattat vad det innebär att vara riktigt tät. Hon tror det räcker med ett par dyra plagg och att beställa limo när TV är på besök. Nej, hon kändes inte äkta...
Citera
2005-12-08, 20:41
Medlem
tweek_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esset
Tänkte på samma sak... Min teori är att dottern umgås i närheten av kretsarna som är riktigt täta, men inte själv fattat vad det innebär att vara riktigt tät. Hon tror det räcker med ett par dyra plagg och att beställa limo när TV är på besök. Nej, hon kändes inte äkta...

Yep, tänkte också på det. Porsche-snubben visade prov på hur man beter om man har de riktiga pengarna.
Citera
2005-12-08, 20:43
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Det rätta svaret är att unga fröken Lukic sitter i tv och bättrar på sanningen lite och att tv är snälla och låter henne göra det för att det blir bra TV. Hon är inte tät i ordets rätta bemärkelse. Säkert lever hon ett liv som ni betraktar som ett liv i sus och dus beroende på någon form obskyrt kändisskap, men ingenting annat i hennes eller pappans livsstil kan i övrigt betraktas som överklass. Herregud, karln är fotbollstränare, mediehora och äger en städfirma.

För övrigt såg jag inte programmet, men om någon vänlig själ har en onlinebaserad kopia så skall jag skyndsamt ger er mina kommentarer och min sakkunskap.

/CW
Citera
2005-12-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Det rätta svaret är att unga fröken Lukic sitter i tv och bättrar på sanningen lite och att tv är snälla och låter henne göra det för att det blir bra TV. Hon är inte tät i ordets rätta bemärkelse. Säkert lever hon ett liv som ni betraktar som ett liv i sus och dus beroende på någon form obskyrt kändisskap, men ingenting annat i hennes eller pappans livsstil kan i övrigt betraktas som överklass. Herregud, karln är fotbollstränare, mediehora och äger en städfirma.

För övrigt såg jag inte programmet, men om någon vänlig själ har en onlinebaserad kopia så skall jag skyndsamt ger er mina kommentarer och min sakkunskap.

/CW

Det vore intressant. Har ingen kopia tyvärr.

..men for the record: "vi" betrektar inte hennes liv som ett liv i sus och dus, eftersom det verkar handla om en falsk fasad, vilket "vi" genomskådat ovan.
Citera
2005-12-09, 02:21
Medlem
wonderlands avatar
Har hon varit med i andra tv-program innan? Kände igen henne och visste hennes namn innan texten kom upp. Däremot visste jag inte att hon var Zorans dotter.
Citera
2005-12-09, 03:18
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Har hon varit med i andra tv-program innan? Kände igen henne och visste hennes namn innan texten kom upp. Däremot visste jag inte att hon var Zorans dotter.

Tror hon har varit med i Baren (?) på TV3 eller nått liknande.

Ful var hon iaf. Men det är Zoran också
Citera
2005-12-09, 03:19
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Tror hon har varit med i Baren (?) på TV3 eller nått liknande.

Ful var hon iaf. Men det är Zoran också

Lyckochansen tror jag att jag har läst någonstans. Vad det nu var för ett program.

/CW
Citera
2005-12-09, 03:25
Medlem
wonderlands avatar
^Googlade nyss och det fanns visst mer på henne än vad jag trodde. Ja, hon var programledare för Lyckochansen. Ett irriterande program som det kostar pengar att medverka i, alltså tittare får ringa in och gissa ord. Som Pussel på TV4.
Citera
2005-12-09, 03:44
Medlem
MeatAbstracts avatar
http://www.stureplan.se/images/article_image_e4275f9d1fafb16f.jpg

:O

Oh No!

Ingen kvällsrunk ikväll inte
Citera
2005-12-09, 03:48
Medlem
Carl-Willhelms avatar