2021-09-03, 13:27
Medlem
Den bilden kan vara vilken man som helst. Tror det likt i många andra fall enbart är skitsnack. Är det inte Lindarw är det Timell etc. etc. utöver alla här på FB som har 25+…….99% skitsnack allt.
Citera
2021-09-04, 12:47
Bannlyst
Jag har sett hans kuk på gymet i duschen, world class gym på Luntmakargatan.
Alla vi kändisar tränade där på Uffe Bengtssons gym 💪✌️
Han verkade blivit kåt på mig efter vårat snack i bastun och hade halvbånge, rätt stor men ingen jätte.
Snarare fyllig än lång, med andra ord en dase 🍆👮🏽‍♀️✌️
Han hälsar fortfarande om vi ses på stan.
Citera
2021-09-04, 22:28
Medlem
baron-brazils avatar
Några av mina vänner (riktiga ärke-bögar i 40-års åldern) som dessutom är nära bekant med Lindarw säger att hans kuk verkligen är massiv och att han är ombytlig samt föredrar yngre män.

Jag har ingen anledning att misstro deras berättelser om Lindarw.
Citera
2021-09-05, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Christer har inte sagt mycket om sina spektakulära kändisligg annat än att Uggla har raggat på honom och att Kim Anderzon och han har haft samma älskare.

Bara att fundera på vilka Kim Anderzons kan tänkas ha legat med:

Helge Skoog
Loffe Carlsson
Jarl Kulle
Björn Kjellman
Magnus Härenstam
Ted Åström
Johannes Brost
Jarl Borssén

Lindarw hade ju anledning att jävlas med Uggla efter låten "Jag mår illa".
Citera
2021-09-06, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Lindarw hade ju anledning att jävlas med Uggla efter låten "Jag mår illa".
Det var nog Uggla han låg med då. Han är ju lite frigjord, samt spelat bög i G. Undrar om Lindarw är givare eller tagare i det fallet?
Citera
2021-09-06, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Om Bowie var en av de spektakulära älskarna, så kunde han väl ha avslöjat det eftersom Bowie är död.

Alltså det bekräftar min misstanke om att Christer gillar att förföra hetero-män.

Att Lindarw är en bottom råder inget tvivel om eftersom han är så feminin och spensligt byggd. Jonas Gardell är säkert en top, medans Mark Lewengood är bottom. Undrar om Kent Finell och Lennart Swahn i salig åminnelse var top eller bottom

Jag tror att Lindarw mest sysslat med oralsex genom åren. Kan inte tänka mig att gifta kändisar som tex. Uggla har haft analsex med med Christer.
Bosse Hansson då?
Citera
2021-09-06, 13:54
Det skulle förvåna mig oerhört om Lindarw inte är HIV-positiv. Han är född -53 och var alltså i sin allra mest sexuellt aktiva ålder sent 70- och hela 80-talet och detta som transa i en bransch som svämmar över av bögar och bisexuella.

Andreas Lundstedt, som är konstaterat HIV-positiv, har gjort uttalanden om att han vet om flera stora svenska kändisar med samma diagnos som inte berättar offentligt om sin sjukdom utan väljer att hemlighålla den i hopp om att bromsmedicinerna ska verka för evigt. Av någon anledning fick det uttalandet mig att tänka på Christer Lindarw.
Citera
2021-09-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Det skulle förvåna mig oerhört om Lindarw inte är HIV-positiv. Han är född -53 och var alltså i sin allra mest sexuellt aktiva ålder sent 70- och hela 80-talet och detta som transa i en bransch som svämmar över av bögar och bisexuella.

Andreas Lundstedt, som är konstaterat HIV-positiv, har gjort uttalanden om att han vet om flera stora svenska kändisar med samma diagnos som inte berättar offentligt om sin sjukdom utan väljer att hemlighålla den i hopp om att bromsmedicinerna ska verka för evigt. Av någon anledning fick det uttalandet mig att tänka på Christer Lindarw.

Om Chrille Lindarw har HIV så har han nog fått det på senare år i så fall. På 80-talet fanns det inga bromsmediciner som det gör idag. Se bara hur det gick för Sighsten Herrgård.
Citera
2021-09-06, 16:35
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Om Chrille Lindarw har HIV så har han nog fått det på senare år i så fall. På 80-talet fanns det inga bromsmediciner som det gör idag. Se bara hur det gick för Sighsten Herrgård.
Eller också har han haft tur? Det finns ju folk som varit HIV-positiva i 30-40 år. Titta på Magic Johnson. Han erkände sin smitta 1991 men han smittades säkert flera år innan.

Jonathan Grimshaw är en annan skitpackare som testade positivt 1984 men som lever och har hälsan än idag.
https://amp.theguardian.com/society/...-aids-survival

Richard Wolff känns också som en typisk HIV-förnekare. Han dog ju häromåret i en väldigt mystisk och snabbt uppblossande sjukdom som slutade i kraftig lunginflammation, något som är vanligt när HIV utvecklas till full-blown GRIDS.
Senast redigerad av Arkhamist 2021-09-06 kl. 16:39.
Citera
2021-09-06, 22:31
Medlem
Här är en tydligare bild från vad som diskuterats längre bak i tråden. Även denna länk saxad från Alex & Sigge tråden då de diskuterade bilden i veckans pod. Rådde ju inga tvivel om att det är han på bilden va.

https://ibb.co/5T9ZHbb
Citera
2021-09-07, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjugosexan
Här är en tydligare bild från vad som diskuterats längre bak i tråden. Även denna länk saxad från Alex & Sigge tråden då de diskuterade bilden i veckans pod. Rådde ju inga tvivel om att det är han på bilden va.

https://ibb.co/5T9ZHbb

Om nu det är han och bilden är äkta, så måste jag ställa en kanske liten dum fråga: Var gör han av penisen när han uppträder som kvinna? Den kan ju inte vara lätt att gömma...
Citera
2021-09-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Om nu det är han och bilden är äkta, så måste jag ställa en kanske liten dum fråga: Var gör han av penisen när han uppträder som kvinna? Den kan ju inte vara lätt att gömma...

Känner inte till honom alls men intressant tanke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in