Citat:
Ursprungligen postat av
Adelaide
Finns det verkligen inga fler metalfans på fb som gillar Behemoth?
Klart det finns!
Diggat Behemoth i många år, men har börjat tröttna på sån metal. Det kommer lite i vågor.
Klara favoritlåtar med dom måste vara
Ora pro nobis Lucifer
Demigod
Conquer all
Ov fire and the void