2016-09-14, 18:56
Medlem
xkants avatar
Bakifrån med benen ihop och tjejen rak i armarna, det är råskönt. Klämmer gött runt staken då och man känner hela alltet.

Svaret på frågan är nja. Jag kommer väldigt lätt när tjejen ligger på mage också med benen ihop och fötterna i kors. Svår fråga.
Citera
2016-09-17, 18:23
Medlem
Är tjej. Tycker om den eftersom killen kommer djupt in då men kommer nog i stort sett vilken ställning som helst.
Citera
2016-09-17, 18:52
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argsvennne
Undviker alltid denna ställning pga chans av analdoft.

Du är rätt känslig va?
Citera
2016-09-17, 19:19
Medlem
Tycker att doggy style är en alldeles för opersonlig ställning, vill ha mer kroppskontakt och närvaro med min partner. Då är jag ändå man, problemet måste väl ändå vara ännu värre för kvinnor?
Citera
2016-09-17, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du är rätt känslig va?
Du går igång på bajsdoft
Citera
2016-09-18, 06:55
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Du går igång på bajsdoft

Har du problem med dofterna?
Citera
2016-09-18, 10:05
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takra
Tycker att doggy style är en alldeles för opersonlig ställning, vill ha mer kroppskontakt och närvaro med min partner. Då är jag ändå man, problemet måste väl ändå vara ännu värre för kvinnor?

Jo, men ibland älskas det och ibland knullas det trots att det är med samma kvinna. Tror faktiskt kvinnor emellanåt går igång ganska rejält på att bara ställa upp sig som ett "redskap" och bara låta sig tas.

För övrigt tycker jag doggyn är perfekt om det är ljust i rummet, har fått för mig att jag ser så in åt helvete fånig ut när jag kommer så i doggyn kan jag grimasera bäst jag vill.
Senast redigerad av sajebis 2016-09-18 kl. 10:12.
Citera
2016-09-18, 10:26
Medlem
Sha R'Taes avatar
Doggy ser sexigare ut än det är skönt, men omväxling förnöjer. Lazy doggy är ännu bättre enligt mig men det är väl helt enkelt så att putande kvinnostjärtar får mig att smälta. Eller styvna, beroende på hur grafisk man vill vara...
Citera
2016-09-18, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Har du problem med dofterna?

Han e uppenbarligen en jävla mes. En kvinna ska lukta o smaka kvinna, med allt vad det innebär. Det är ju de naturliga vätskorna man blir kåt utav, inte nån kropp skrubbad med klinisk tvål och marinerad i halvbillig parfym.

-----------------

Lär vara nått evolutionärt som får män komma fortare bakifrån. Det måste vara reptilhjärnan som återskapar än existerande nervendings som var dominanta när homo erectus o cro magnon levde i grottor som djur. Och djur knullar doggy.
Citera
2016-09-18, 17:10
Citat:
Du går igång på bajsdoft

Clay Allison verkar vara en fanboy av tysk avföringsex.
Citera
2016-09-18, 17:46
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Du går igång på bajsdoft

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Clay Allison verkar vara en fanboy av tysk avföringsex.

Stort fan - ja, men tyvärr inte utövare.

Ni å andra sidan verkar vara små gossar med en stor uppsättning komplex och hygiennojor. Om man seriöst avstår från att knulla bakifrån pga risken för majslukt, hur liten är ens värld då?

Man the fuck up.
Citera
2016-09-18, 17:49
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droger77
Hej! doggy är goaste ställningen. Tycker det är mycket lättare att komma i den ställningen. tycker ni det med?
Bara att se tjejens rumpa gör ju att man tycker det är skönare

Håller med! Svaret på frågan är ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in