Svara
2005-12-08, 14:18
Bannlyst
Eftersom alla verkar ogilla min korta tripprapport om bzp s tnkte jag hr skriva en mer utfrlig och lngre tripprapport om ovanstende drog.

1) Bestllde 6 tabs 1g, 6-triflouro-N-benzyl-methyl piperazine hcl frn hemlig sida De flesta vet nog vilken.

2) Kom hem och pillade i mig en halv sdan tablett.

3) Efter en halvtimma mr jag som en prins och blir veraktiv, samt har intresse fr sdant som jag annars tycker r ungefr lika kul som att dammsuga min lgenhet.
Lyssnar p musik p hgsta volym; kper snus fasst jag har slutat fr lngesen; Samt skriver p det hr forumet (det brukar jag gilla annars iofs).
De euforiska knslorna r vervldigande och pulsen slr i hgfart.
Fr hjrtklappning och svettas som en gris.
Ja, just det; Jag har ftt tix ocks; Gnider tnderna mot varandra hela tiden samt biter ihop dem.

4) Har inte nnu kommit ner....fr ta en Zyprexa till kvllen...

Fr vrigt tycker jag om den hr ?lagliga? drogen.

Snlla moderator...lt den hr tripprapporten sitta tminstone ett dygn

doctor.mickhead
Citera
2005-12-08, 14:21
Medlem
anarquistas avatar
Jahapp, det lt ju lovande. Hur var koncentrationsfrmgan? Gr det att jmfra med metylfenidat t.ex.?
Citera
2005-12-08, 14:28
Bannlyst
r inte s inne p annat. Frutom nikotin och koffein, som jag fr vrigt kallar fr "vardags droger". Men koncentrations frmgan kade markant...Kunde sitta i timtal och plugga p bzp..
Citera
2005-12-08, 18:41
Medlem
antiqooles avatar
Lter mycket trevligt, mste se ver vad Bzp2 r egentligen.
Citera
2005-12-08, 18:48
Medlem
anarquistas avatar
Ett ruskigt verpris med drygt 30 kr per tablett, sen lter ett gram t gngen inte vara helt hlsosamt fr levern.
Citera
2007-06-09, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doctor.mickhead
Eftersom alla verkar ogilla min korta tripprapport om bzp s tnkte jag hr skriva en mer utfrlig och lngre tripprapport om ovanstende drog.

1) Bestllde 6 tabs 1g, 6-triflouro-N-benzyl-methyl piperazine hcl frn hemlig sida De flesta vet nog vilken.

2) Kom hem och pillade i mig en halv sdan tablett.

3) Efter en halvtimma mr jag som en prins och blir veraktiv, samt har intresse fr sdant som jag annars tycker r ungefr lika kul som att dammsuga min lgenhet.
Lyssnar p musik p hgsta volym; kper snus fasst jag har slutat fr lngesen; Samt skriver p det hr forumet (det brukar jag gilla annars iofs).
De euforiska knslorna r vervldigande och pulsen slr i hgfart.
Fr hjrtklappning och svettas som en gris.
Ja, just det; Jag har ftt tix ocks; Gnider tnderna mot varandra hela tiden samt biter ihop dem.

4) Har inte nnu kommit ner....fr ta en Zyprexa till kvllen...

Fr vrigt tycker jag om den hr ?lagliga? drogen.

Snlla moderator...lt den hr tripprapporten sitta tminstone ett dygn

doctor.mickhead

BZP r vl 1-bensylpiperazin/N-bensylpiperazin iaf..
Det r helt schysst och lter liknande 6-triflouro,metylBZP...
Citera
2007-06-10, 18:45
Medlem
WLXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctor.mickhead

Det r inte samma mne.
BZP r enbart benzylpiperazine utan ngra andra kemiska grupper p molekylen.
F.. r det kul fr dej att du ftt s bra effekt av detta preparat, fr de flesta ger det inte mycket mer n lite bttre humr och mer energi.
Citera
2007-06-12, 00:55
Medlem
Pqps avatar
r det detta som det ven r bzp i? Kkade en tab 1g med nn piperazin inatt, frsta gngen jag tog detta faktiskt. Hade druckit lite mer n en kvarting sprit d jag kkade det, var ett skumt rus som jag inte kan stta fingret p. Var vldigt pratglad och pigg, hade lite skna rysningar, tjacksnopp samt knde mig stundtals smogad p ngot skumt vis.
Citera
2007-06-12, 13:33
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
r det detta som det ven r bzp i? Kkade en tab 1g med nn piperazin inatt, frsta gngen jag tog detta faktiskt. Hade druckit lite mer n en kvarting sprit d jag kkade det, var ett skumt rus som jag inte kan stta fingret p. Var vldigt pratglad och pigg, hade lite skna rysningar, tjacksnopp samt knde mig stundtals smogad p ngot skumt vis.

Det var en blandning av molly (trifluormetylfenylpiperazin) och bzp i kapseln =P Och mngden var oknd

molly+bzp slr fint i kombination, http://en.wikipedia.org/wiki/TFMPP
Citera
2007-06-12, 21:53
Medlem
Pqps avatar
Ah okay, synd bara att jag var packad, hade grna testat det helnykter.
Citera
2007-06-13, 20:14
Medlem
kultingens avatar
Var det BZP som lg och smg i pulse 3? Om s var fallet, har ngon en vettig terfrsljare, orkar inte med kinasidor
Citera
2007-11-23, 16:28
Medlem
mrdominiks avatar
Den hr tripprapporten e knd! Den var med i svt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in