2016-09-11, 12:33
Medlem
KchefenLs avatar
Så fort jag landar på min facebook via osx (problemet finns inte när jag loggar in via telefon) dyker det här meddelandet upp

"Error Failed to execute 'insertBefore' on 'Node': parameter 2 is not of type 'Node'." har varit i två dagar nu.

Använder Chrome. vad kan det vara för fel? klickar jag ok, så dyker det bara upp igen. får en liten paus om jag klickar i "visa inte det här meddelandet igen"

WTF är jag utsatt för ryska hackers? eller CIA? eller är det aliens som försöker komma åt mig?
Citera
2016-09-11, 14:18
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KchefenL
WTF är jag utsatt för ryska hackers? eller CIA? eller är det aliens som försöker komma åt mig?
Utan att veta skulle jag ta mig en titt på om du använder något tillägg eller en plug-in till chrome som inte är ordentligt uppdaterad i sina anrop och dyl till facebooks olika api.

Kan förstås vara en plug-in som installerats klandestint.
Citera
2016-09-11, 15:21
Medlem
Palla kolla upp vad problemet är. Ominstallera chrome så lär det lösa sig
Citera
2016-09-11, 16:16
Medlem
KchefenLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubergrym
Palla kolla upp vad problemet är. Ominstallera chrome så lär det lösa sig

Du vet den där första posten jag postade..... Men tack ändå för ditt tips om världens kanske äldsta problemlösning efter omstarten.
Citera
2016-09-11, 16:27
Medlem
KchefenLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Utan att veta skulle jag ta mig en titt på om du använder något tillägg eller en plug-in till chrome som inte är ordentligt uppdaterad i sina anrop och dyl till facebooks olika api.

Kan förstås vara en plug-in som installerats klandestint.

Tack! misstänkte direkt en "unfriend finder" plug in till facebook, det verkar som det som krångla! tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in