2016-09-11, 00:01
Bannlyst
I fotbollsdelen här på flashback har vi en liknande tråd där vi eftersöker fotbollsspelare som försvann och vad de gör/håller hus idag tänkte de kanske kunde varit något för musikdelen också fast för artister.

Jag börjar då och frågar vad som hände med Jessie J? Vad pysslar hon med idag? Fyll gärna på med andra artister.
Citera
2016-09-11, 00:09
Medlem
deffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xIcaRdix
I fotbollsdelen här på flashback har vi en liknande tråd där vi eftersöker fotbollsspelare som försvann och vad de gör/håller hus idag tänkte de kanske kunde varit något för musikdelen också fast för artister.

Jag börjar då och frågar vad som hände med Jessie J? Vad pysslar hon med idag? Fyll gärna på med andra artister.

Med tanke på att det tog henne sex år att färdigställa debut albumet så kanske hon kommer igen

Fyller på med en fråga om vår egen hjältinna Feven, vad hände med henne? Bränt bh'n för gott kanske
Citera
2016-09-11, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deffan
Med tanke på att det tog henne sex år att färdigställa debut albumet så kanske hon kommer igen

Fyller på med en fråga om vår egen hjältinna Feven, vad hände med henne? Bränt bh'n för gott kanske
Hörde en låt med hon jag hade i datorn och kom på att jag inte hört från Jessie på länge.
Feaven slutade bränna bhar och började plugga har jag för mig att jag läst någonstans.
Citera
2016-09-11, 00:22
Medlem
TheUnikums avatar
Citat:

Feven jobbar på SÖS, Strokeavdelningen, fick henne som sköterska i mars i år.
Citera
2016-09-11, 00:44
Medlem
kristofferGs avatar
Nick Schröder.
Citera
2016-09-11, 01:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Nick Schröder.
http://www.ystadsallehanda.se/kultur-noje/varldens-snabbaste-julsang/
Citera
2016-09-11, 01:23
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Vem var Jessie J?
Citera
2016-09-11, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Vem var Jessie J?
Nån brittisk WT som gjorde lite låtar innan. Do it like a dude och Price Tag hör väl till de mest kända skulle jag tro.
Citera
2016-09-11, 10:12
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Det finns ju iofs en tråd i kändisskvaller om bortglömda föredettingar. Det handlar visserligen inte specifikt om artister, men många artister förekommer där. Feven till exempel.

(FB) Vart tog Kajsa Mellgren vägen? (Tråden om bortglömda föredettingar)
Citera
2016-09-11, 14:04
Medlem
brianmolkos avatar
Försvann och försvann man får ju inte längre veta om det gör nytt tack vare ja ...det som skulle ge oss mer kunskap kring musik....

Markcoolio
Citera
2016-09-11, 19:48
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Nån brittisk WT som gjorde lite låtar innan. Do it like a dude och Price Tag hör väl till de mest kända skulle jag tro.
Ok, tack för upplysningen.
Citera
2016-09-24, 17:02
Bannlyst
Lady Gaga?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto