Citat:
Ursprungligen postat av
jacksterr
Rösterna säger en hel del bland annat att sertralin är djävulens medicin och att jag håller på att sälja min själ.
Tidigare tagit svamp ecstasy kokain ibogain och lite andra hallucinogenic samt rökt weed i ca 7 år.
Funderar på att sluta med medicineringen och köra på det helt nyktra spåret. För sömn är det enda jag har zyprexa och quetiapine. Båda dessa funkar upp mig varje gång jag tar dem så vill ej använda dem för sömn.
Du säljer inte din själ så enkelt men du förändrar dina känslor precis som alla droger gör med dig och det förändrar din själ.
Jag tror också att du borde sluta med allt sånt, det gör dig nog inte något bra alls .
Vet inte riktigt hur såna tabletter (ssri) fungerar efter droger men jag åt nått liknande för 10 år sedan och slutade tvärt och mådde skit i ett par veckor, det blixtrade mycket i huvudet men gick över.
Och har det varit mycket droger så tar det ett tag att ställa in sig, det kan vara rätt jobbigt och ta tid, men det tar mer tid än vad det är jobbigt. Ganska svårt att förklara den biten.