• 2
  • 3
2018-12-30, 21:58
Medlem
Nu har ven jag tagit mig igenom den tredje ssongen. Intrigen i ssong 3 tycker jag inte r lika stark som i de tv fregende ssongerna. Tycker hela upplgget var lite dligt faktiskt. Det som br serien r skdespeleriet. Alla i brande roller r otroligt bra, frutom Adrian Brody i ett par av de scener som r tnkta att vara de starkaste. Har aldrig sett en serie som avslutar varje avsnitt med sdana starka cliffahangers. Det r helt omjligt att sluta titta nr ett avsnitt r slut. Jag har i princip alltid gjort paus mitt i ett avsnitt nr jag ska fortstta titta vid ett senare tillflle. Kommer skert titta om det kommer en fjrde ssong, men frhoppningsvis tonar de d ner.....
Citera
2019-05-09, 08:46
Medlem
Har skt ett tag efter ngot vettigt att titta p och fastnade fr denna serie. Blev faktiskt riktigt positivt verraskad och har nu sett alla tre ssongerna s vi fr hoppas att dom fortstter.

Vet inte vad den kan liknas vid men lite av en lgbudget-serie och emellant ganska frutsigbar men mycket action.

En desperat bankir, en gangster och en hackers som frsker starta ett fretag.
https://www.imdb.com/title/tt5028002/
Citera
2021-06-14, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Precis sett klart frsta ssongen och brjat med nsta ssong och r p avsnitt 3 dr och inledningen och slutet var verraskande med de svensk talade paret.

Sen nmner man Sverige minst en gng till under avsnittet.

Nu r jag inte klart med andra ssongen nnu men ngon som vet nr tredje ssongen kommer brja sndas?
ven i frsta ssongen s "nmndes" Sverige tv gnger. Minns bara ena gngen och det var nr man fick se vilka banker pengarna frn Nicks pappa skulle verfras till.

Frvrigt har precis upptckt denna serie p Netflix, helt missat den nr den kom 2016?. Var lite skeptisk nr jag sg trailern men efter att ha sett frsta 15 minuterna i frsta avsnittet var jag sld. Mycket tack vare AGENT RASK, sjukt obehaglig typ.
Grym serie, bra skdisar och fina miljer. (LSKAR MIAMI). Ngot som strde mig va dock att de va sjukt mkt sexscener i frsta avsnitten. Fattar ej varfr d de inte ledde till ngot vettigt. En grej om det r ngon som r otrogen och scenen fr storyn framt, men s var inte fallet hr.

En av de bttre serierna jag sett p skert 2 r, s jag r njd. Fr hoppas de inte ballar ur som alla andra serier.
Citera
2021-06-15, 23:48
Medlem
sassafrass avatar
Allts, skrpning. Den hr serien r/var vl hgst medelmttig? Frstr inte varfr allt som r marginellt bttre n ren dynga mste tokhyllas? Vad har ni fr standard, egentligen?
Senast redigerad av sassafras 2021-06-15 kl. 23:50.
Citera
2021-07-11, 04:16
Medlem
dovAkins avatar
Frsta ssongen var riktigt bra tycker jag men den blev smre eftersom.

tycker Martin Freeman var helt fel castad dock.
Citera
2021-09-19, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Frsta ssongen var riktigt bra tycker jag men den blev smre eftersom.

tycker Martin Freeman var helt fel castad dock.

Varfr skulle jag in och lsa den hr trden fr? Jag betade av sex avsnitt igr och tycker den r grym s hr lngt. Surt om den tappar efter S1.

Skdisen som spelar "Ronald" r frvrigt riktigt bra, Edi Gathegi heter han tydligen.

Sen hller jag faktiskt med en smula angende Martin Freeman, han knns lite off ibland.
Citera
2022-04-22, 22:18
Medlem
Mullrets avatar
Svrt hitta bra serier. Men denna klmde man raskt av, alla 30 avsnitten.

Ger, den en 4 av 5 stjrnor.

Blir evt en 4 ssong. Enligt rykten i media.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in