Citat:
Ursprungligen postat av
jongari
Precis sett klart frsta ssongen och brjat med nsta ssong och r p avsnitt 3 dr och inledningen och slutet var verraskande med de svensk talade paret.
Sen nmner man Sverige minst en gng till under avsnittet.
Nu r jag inte klart med andra ssongen nnu men ngon som vet nr tredje ssongen kommer brja sndas?
ven i frsta ssongen s "nmndes" Sverige tv gnger. Minns bara ena gngen och det var nr man fick se vilka banker pengarna frn Nicks pappa skulle verfras till.
Frvrigt har precis upptckt denna serie p Netflix, helt missat den nr den kom 2016?. Var lite skeptisk nr jag sg trailern men efter att ha sett frsta 15 minuterna i frsta avsnittet var jag sld. Mycket tack vare AGENT RASK, sjukt obehaglig typ.
Grym serie, bra skdisar och fina miljer. (LSKAR MIAMI). Ngot som strde mig va dock att de va sjukt mkt sexscener i frsta avsnitten. Fattar ej varfr d de inte ledde till ngot vettigt. En grej om det r ngon som r otrogen och scenen fr storyn framt, men s var inte fallet hr.
En av de bttre serierna jag sett p skert 2 r, s jag r njd. Fr hoppas de inte ballar ur som alla andra serier.