2016-09-06, 07:07
Medlem
Har varit i kontakt med Ringupp.se. se nu. Vilka skojare de verkar vara. Fick inte ens svar på alla frågor. Taskig säljare attityd (kändes bara som om han ville få sälja)
Aningen luddig verksamhet... som ett alltjänst bolag där man är glad att få ett avtal bara.
Blev även varnad av ett par branchkollegor.

Någon annan som känner till dem och vet mer?
Vad ska jag göra nästa gång han ringer?
Citera
2016-09-06, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvi2323
Har varit i kontakt med Ringupp.se. se nu. Vilka skojare de verkar vara. Fick inte ens svar på alla frågor. Taskig säljare attityd (kändes bara som om han ville få sälja)
Aningen luddig verksamhet... som ett alltjänst bolag där man är glad att få ett avtal bara.

Det är väl som vanligt med telefonförsäljare.
Företaget i sig är seriöst. Har erfarenhet av deras butiker på en ort där jag bott och där var det Inga problem.
Citera
2016-09-06, 09:12
Medlem
SkateBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvi2323

Nu vill jag inte ifrågasätta att du fick dålig service, men ringupp har funnits väldigt länge och dem brukar agera proffsigt vad jag har förstått. Dem har funnits sedan 1989.
Citera
2016-09-06, 09:14
Medlem
nedboys avatar
Vad var det som skulle säljas. Ringde de dig som privatperson eller som företagare?

EDIT:
Två första svar i tråden är härligt positiva till företaget och en till och med kan historian såväl om företaget att hen vet när de startade? Fantastiskt!

Nu känns det som att någonting bör komma fram om företaget. Någon som vet något skit om dem?
Senast redigerad av nedboy 2016-09-06 kl. 09:18.
Citera
2016-09-06, 09:43
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Flera av de bolagen som ingår i Ring Up koncernen är riktigt oseriösa. Tex i Halmstad.
Så det är som att Tele2 tex kanske är ett bra bolag men alla säljare och återförsäljare kanske inte är bra. Så nej handla inte av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in