• 1
  • 2
2016-09-13, 22:45
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Jag tnkte slnga in en helt annan frga hr: alla moppar jag haft har varit 50cc tvtaktsmotorer, luftkylda. Nu verkar det vara fyrtaktare som gller, eller har jag sett fel? r det nya avgaskrav som ligger bakom i s fall?
Kinesmopeder som baotian r ofta 4T och ven vissa honda som ex: zoomer men det blir sakta mer och mer vanligt, istllet fr att jacka kolven portar du topplocket, strre insug, strre frgasare, strre cylinder, kamaxel etcetera s det finns lite att pilla med.

Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Det r Din skyldighet att ha med frskringspapper.
Bevis p betalning ska medtagas ocks men inte en djvel kan sga vad det r fr formkrav p det, ska jag ta med bevis blir det en mening som likagrna kan ha skrivits i word....
Citera
2016-09-14, 18:04
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Kinesmopeder som baotian r ofta 4T och ven vissa honda som ex: zoomer men det blir sakta mer och mer vanligt, istllet fr att jacka kolven portar du topplocket, strre insug, strre frgasare, strre cylinder, kamaxel etcetera s det finns lite att pilla med.
Det blir ju lite andra kostnader med en sn seris trimning, ventiler och kamaxlar r ju inte gratis. Trkigt fr dagens ungdomar att chansen till "bonntrimning " mer eller mindre r borta. Njet med att sjlv fila p motorn och se hur toppfarten kade med ngra kilometer kan inte beskrivas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in