2016-09-04, 17:35
Medlem
sciencestudent4s avatar
Goddag flashback, är en grabb som haft en hel del hälso besvär på sistone och tänkte ta i tu med det genom att kolla mina blodvärden, hormoner etc hos företaget Werlabs, då vårdcentralen är klyddiga med blodprover tider osv.

Så nu till min fråga, hur är er erfarenhet av Werlabs, har ni varit nöjda som kunder med era köp och blodprov?

Hur går det hela till?

Bästa hälsningar!
Citera
2016-09-04, 17:42
Medlem
Jag har tagit prover där. Det är inte mer komplicerat än att du går och lämnar blodprov, sen kan du logga in och kolla på dina siffror. Om något avviker är där en läkarkommentar. Du får ingen behandling eller mediciner.
Citera
2016-09-04, 17:45
Medlem
Silvertantens avatar
Ett bra sätt att kolla sina värden själv, då vårdcentralerna som sagt snålar in på provtagningar numera. Jag har själv testat Werlabs och var nöjd.
Citera
2016-09-04, 17:47
Medlem
sciencestudent4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvertanten
Ett bra sätt att kolla sina värden själv, då vårdcentralerna som sagt snålar in på provtagningar numera. Jag har själv testat Werlabs och var nöjd.

jäkla snålerier!!
Citera
2016-09-04, 17:48
Medlem
sciencestudent4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Jag har tagit prover där. Det är inte mer komplicerat än att du går och lämnar blodprov, sen kan du logga in och kolla på dina siffror. Om något avviker är där en läkarkommentar. Du får ingen behandling eller mediciner.

låter mycket smidigt. vi säger att jag köper en hälsokontroll XL imorgon, räcker det då med ett vanligt blodprov där dem tar ca en msk blod eller tar dem mycket mer, eller fler?

tack för svar btw
Citera
2016-09-04, 18:14
Medlem
sciencestudent4s avatar
någon som vet var man kan hitta andra människors blodvärden här på flashback??

häslningar!!
Citera
2016-09-04, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sciencestudent4
låter mycket smidigt. vi säger att jag köper en hälsokontroll XL imorgon, räcker det då med ett vanligt blodprov där dem tar ca en msk blod eller tar dem mycket mer, eller fler?

tack för svar btw

Tror det var 3-4 rör de tar, minns inte exakt och det är ovesäntligt. Det är bara ett stick ändå.
Citera
2016-09-04, 18:39
Medlem
sciencestudent4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Tror det var 3-4 rör de tar, minns inte exakt och det är ovesäntligt. Det är bara ett stick ändå.

schysst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in