2025-05-11, 01:06
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Det knns lagom trovrdigt att Reine skulle kt med Piotr till Ryssland nr han frn brjan skulle kra honom till flygplatsen. Och inte sga ett ljud till familjen frrn i en konstigt brev en tid senare. Srskilt nr han lxade upp sin far om att han minsann aldrig skulle verge sin familj. En make lmnar vl inte sin hustru p det extremt mrkliga sttet.

Den biten r riktigt dlig.

Jag har fr resten trffat Reine-skdisen p ett tg fr lnge sedan.
Mnga skdisar som man aldrig sg igen efter TK/R&M-filmen. Reine var en.
Per Ragnar sg jag och mina syskon p stan en gng, ocks, vi skrek: "Hej Jesus!" efter honom. Bsta psykopaten i en serie, tillsammans med Petter i Tusenbrder. Det gick verkligen inte att resonera med Sten Frisk, han var helgalen. Och det dr darret p rsten nr det kom ver honom och han sade t Hugo att han inte knde igen Hugo lngre och att Hugo blivit s olydig.

Per Ragnar var en riktig skdis. Kan verkligen rekommendera Rda rummet p SVT plays ppna arkiv dr han spelar huvudpersonen Arvid Falk, dvs mer eller mindre Strindberg sjlv.

Bra fr honom att inte Tre kronor blev hans sista stora sorti, utan att han fick fina recensioner fr sin roll i Lt den rtte komma in ngra r senare. Tre kronor antar jag att han gjorde fr att han sg sig tvungen.
Citera
2025-05-11, 01:09
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Per Ragnar var en riktig skdis. Kan verkligen rekommendera Rda rummet p SVT plays ppna arkiv dr han spelar huvudpersonen Arvid Falk, dvs mer eller mindre Strindberg sjlv.

Bra fr honom att inte Tre kronor blev hans sista stora sorti, utan att han fick fina recensioner fr sin roll i Lt den rtte komma in ngra r senare. Tre kronor antar jag att han gjorde fr att han sg sig tvungen.

Fast jag har lst att Per Ragnar r oerhrt stolt ver sin roll som Sten Frisk d han blir igenknd n i dag och r glad ver att vara ett slags hushllsnamn. Att han har satt spr i en hel generation.
Citera
2025-05-23, 05:23
Medlem
moralhoras avatar
Wiinds, of chaaange...

https://www.youtube.com/watch?v=Wlo8FAqSIDA
Citera
2025-06-02, 18:55
Medlem
Nostalgiskt i Tre kronor med han som var UFO intresserad.
Och Arkiv X var populrt.

Hller ni med om att tron p UFO:n var strre p 90-talet i Sverige?
Kanske p.g.a Tre kronor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in