• 2
  • 3
2017-05-10, 08:38
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag sprutade min tjej i röven. Nu ringde hon och sa att hon ska gå till Vårdcentralen och ta ett lavemang. Är det verkligen nödvändigt? Hon kan väl bara bajsa ut sperman nästa gång hon går på toa?

Säg åt tjejen att sluta noja sig. En del sperma tas upp av tarmen och resten kommer ut den naturliga vägen. Tjejer med lite kontroll på baken går på toan och "trycker ut" satsen torkar sig och är redo för nästa sprut.

Lavemang är bra Innan analsex. En del tjejer föredrar att "spola ur sig" innan man hälsar på. Detta gärs ex. av porrfilms artister så att dom slipper obehagliga överraskningar på bild.

Kanske vill hon köpa lavemang för att hon gillade sexet och vill få mer ?
Citera
2017-05-10, 11:03
Bannlyst
Citat:
Jag sprutade min tjej i röven. Nu ringde hon och sa att hon ska gå till Vårdcentralen och ta ett lavemang. Är det verkligen nödvändigt? Hon kan väl bara bajsa ut sperman nästa gång hon går på toa?
dummaste jag hört
Citera
2023-03-12, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Lavemang för att hon inte kan skita efter påsättningen, eller? Jag har hört en del tjejer rapportera att det är svårt att få ut ngt (pga smärtan) om det gått lite för vilt till i röven. Förstoppning ensues.

Att ta lavemang för att få ut satsen låter ju ungefär lika smart som att stoppa fingrarna i halsen när man svalt vid oralsex, dock. Som tur är lär ju vårdC skicka ut henne lika snabbt som en ljummen öl.
Istället för att bränna upp 250 kronor på att besöka läkare kunde hon istället köpt en lavemangspåse på apoteket och bett sin pojkvän om hjälp med att ge henne lavemang hemma.
Citera
2023-04-06, 17:01
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Istället för att bränna upp 250 kronor på att besöka läkare kunde hon istället köpt en lavemangspåse på apoteket och bett sin pojkvän om hjälp med att ge henne lavemang hemma.

Eller skruva av duschmunstycket...
Citera
2023-04-06, 23:46
Medlem
prominentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Eller skruva av duschmunstycket...

Jag hade en inneboende som gjorde just detta. Men hon rengjorde nog inte de bakre delarna utan förlustade sig med strålen. Helt ok!
Citera
2023-10-08, 19:00
Medlem
Citat:

Man måste inte ta lavemang efter varje gång man fått en utlösning där bak, dock kan det vara skönt och betryggande att göra det. Att tänka på är att inte ta lavemang för ofta dock då detta kan påverka bakteriefloran. Läs gärna på 1177 eller RFSU hur mycket som är rekommenderat. Har för mig att man inte ska göra det mer än 1 ggn/vecka. Men dubbelkolla gärna det
Citera
2023-10-08, 19:01
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Citat:
Lavemang på vårdcentralen, låter ju helt galet. Vilken idiot gör sånt?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in