2015-10-28, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spurr
Vilken kanal? Du ger noll information att gå på.

Äntligen hemma, TV4!
Citera
2015-10-28, 21:33
Medlem
utforskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shava
Någon som såg programmet som visades precis? Lollo i bikini och även lite see though igenom en blå sidenklädsel! Någon som kan fixa caps/klipp?

Jo jag såg, hon var på turksik Hammam och ålade omkring bland bubblor i bikini, med kameran halvvägs ned i urringningen.

Här är ett klipp från programmet, men inte med själva hamambesöket:
http://www.tv4play.se/program/%C3%A4...deo_id=2167820

"I TV4 Play sedan: 6 mar 2012"

... Jag läste förr en tråd på Flashback som handlade om en medelålders "sexbloggare", som uppgav att hon var "TV-kändis" eller "i alla fall figurerar i rutan ganska ofta". Vet inte vart den tråden tog vägen, eller om man kom fram till vem det var. Men jag har länge tänkt att det skulle kunna vara Lulu Carter, med tanke på hur självexponerande hon tycks vara.
Citera
2015-11-27, 11:22
Medlem
Nu bryter Lulu Carter sin tystnad.
Citat:
– Efter långa arbetsdagar som präglades av mobbning och härskartekniker fick ”Äntligen hemma”-kollegorna nog.

– Jag har fortfarande mardrömmar om nätterna som härrör till stora delar av den perioden av mitt liv Management by fear, mobbning och härskartekniker.

– Vi visste allihop att i slutändan var det Martin som bestämde det mesta, ut med den, in med den, bort med den.

Martin Timell menar att han inte alls förstår vad hans medarbetare menar.

http://www.msn.com/sv-se/noje/celebr...=mailsignoutmd
Citera
2015-11-27, 11:27
Medlem
iggesundarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perssonspack
Nu bryter Lulu Carter sin tystnad.

http://www.msn.com/sv-se/noje/celebr...=mailsignoutmd

Tro fan att hon har mardrömmar. Hon såg väl sej själv i spegeln antar jag.. fy fan..
Citera
2017-08-04, 09:59
Medlem
Citat:
TV4-profilen Lulu Carter öppnar upp om sina drogerfarenheter i podcasten ”Tankar med...”.
Lulu Carter berättar även om hur svårt hon har för att inte vara otrogen.
– Jag tycker att det är spännande med livet, säger hon i podcasten.

Citat:
Hon har varit gift tre gånger och berättar i podcasten ”Tankar med...” om hur svårt hon har för att vara trogen i ett förhållande.
– Jag har inte varit så bra att vara trogen. Nej, Jag tycker att det är spännande med livet och så. Mitt första äktenskap, till exempel. Den mannen – mina barns far – jag var så kär i honom så det fanns inte på kartan att bedra honom. Han var 13 år äldre än jag och han var som en gud för mig. Men han var en riktig kvinnokarl och så småningom var han otrogen mot mig. Det var så knäckande och sårande att jag bara kunde hantera det med att svara med samma mynt. Sedan var det kört. Sedan var jag inne på den banan fullt ut, säger hon i podcasten.
Lulu Carter berättar att hon sedan dess har varit otrogen i sina relationer.

http://www.expressen.se/noje/lulu-ca...r-om-drogerna/
Citera
2017-10-13, 21:25
Medlem
emma80s avatar
Lulu Carter skriver på sin Instagram att Martin Timell är TV4's egen Harvey Weinstein, hon postar även ett collage på de båda.

https://www.instagram.com/p/BaMdfsMB...lucartersweden

Bildtexten lyder: Timell = TV4's egen Harvey Weinstein.

Få kan ha missat Hollywoodikonen Weinstein i media senaste veckan. Anklagelser haglar om våldtäkter, sexuella trakasserier, sexuella inviter o.s.v. Det ska ha pågått i flera årtionden, mot ett stort antal kvinnor. Ett flertal kända skådespelerskor har trätt fram.

Och nämnde Weinstein är nu vad Lulu Carter jämför Martin Timell med. Våldtäkter, sexuella övergrepp, sexuella inviter m.m. Detta kan bli spännande.
Citera
2017-10-14, 09:06
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iggesundarn
Tro fan att hon har mardrömmar. Hon såg väl sej själv i spegeln antar jag.. fy fan..

Hon såg nog rätt hyffsad ut för ett antal år sedan, men nu har ålder och en massa ingrepp gjort att hon är rätt ruggig. Fattar inte det där med ankläppar som många envisas med. Ingen har hittills sett bättre ut av sådan injektioner.

Hoppas det kommer fram mera detaljer om den där timellen!
Citera
2017-10-20, 21:19
Medlem
fluffypuffys avatar
Lulu carter är fr.o.m idag min idol 😊
Citera
2017-10-20, 21:56
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Lulu carter är fr.o.m idag min idol 😊
Min också!
Citera
2017-10-20, 22:08
Medlem
Enligt TV4 intervjun nu kl 22 så hade hon fått mms med snusk ! Jag hade hoppats på att hon hade betydligt mer mot Timell
Citera
2017-10-24, 06:13
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
....Lulu Carter berättar även om hur svårt hon har för att inte vara otrogen.
– Jag tycker att det är spännande med livet, säger hon i podcasten.

Jag minns Lulu Carter från dagarna innan hon blev kändis. Vi stod tillsammans på Malmskillnadsgatan och raggade torskar. Hon brukade vicka på rumpan när dyra bilar åkte förbi. Jag får nog erkänna att Lulu fick fler torskar än vad jag fick...
Citera
2017-10-24, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jag minns Lulu Carter från dagarna innan hon blev kändis. Vi stod tillsammans på Malmskillnadsgatan och raggade torskar. Hon brukade vicka på rumpan när dyra bilar åkte förbi. Jag får nog erkänna att Lulu fick fler torskar än vad jag fick...
Nu är hon min idol....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in