2011-04-20, 21:18
Medlem
lemonzhellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mutbar
Läste på facebook att hon nu är tillbaka från LAX-resan. Skrev att hon bokat tid hos LA-ink. Motiv: barnens namn.

Snyggt. En tribal ovanför arslet bara så är bilden komplett. Fast det har hon väl redan.
Citera
2011-04-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hon struttar runt i högklackat och partyutstyrsel och låtsas att hon målar. När det klipps till henne så har hon alltid dragit sista taget med rollern. Och inte en färgprick nånstans på kläderna. Alltid enorm urringning som kamermannen alltid filmar (undrar varför) samt böja sig ner så att man ser rövskåran.

Nåja, lite färdspill blev det på kroppsstrumpan när hos använde sin kropp för att måla en tavla.
http://www.tv4play.se/hem_och_fritid...videoid=878638
Citera
2011-04-21, 02:46
Medlem
tubularsonetts avatar
Vilken Camel-Toe
Citera
2011-11-01, 11:44
Medlem
Nisseivallas avatar
Lulu har gett tuppkammen ett ansikte!
Efteratt ha sett henne i Äntligen hemma och den senaste tidens prat om att det är tuppkammar som används för att förstora läppar med mera.
Citera
2011-11-01, 15:54
Medlem
SoulStoneRiders avatar
Hon och Martin Timell porrade sig i en bubbelpool på en tv4 fest för ett tag sen. Efter det fick dem inte vara på samma inspelningsplats samtidigt.
Hörde av en kompis som hyr ut kameror till produktionen.
Citera
2011-11-01, 18:18
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulStoneRider
Hon och Martin Timell porrade sig i en bubbelpool på en tv4 fest för ett tag sen. Efter det fick dem inte vara på samma inspelningsplats samtidigt.

Sant eller inte, men jag trodde Martin hade lite bättre smak!
Citera
2011-11-02, 16:42
Medlem
dandifieds avatar
En som rör sig i min bekantskapskrets har legat med Lulu, det här var för ungefär 2 år sedan, då han var 20 år. Hon skall ha varit bra(inget extraordinärt), inte pratat med honom direkt om det..
Citera
2011-12-25, 08:05
Medlem
densistasovjets avatar
Såg sista äntligen hemma och djäklar vad sliten hon är! Som sagt hon är talespersonen för tuppkammarna i Sverige patetiskt och att dom aldrig lär sig. Nu kommer hon att se ut som en skräcködla de sista 30 åren av sitt liv för att hon vill se ut som en tonåring i 10 år.
Citera
2011-12-25, 09:44
Medlem
Eight08s avatar
Citat:

Dom har knullat rätt öpppet flera gånger innan också. Bland annat i poolen på Martins landställe. Detta har jag då hör från en vän som bor precis i närheten.
Citera
2012-01-27, 15:30
Medlem
potatislandets avatar
Citat:

Har också hört detta, dom bjuds heller inte in samtidigt till fester längre..
Citera
2012-01-27, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Har också hört detta, dom bjuds heller inte in samtidigt till fester längre..

varför får de inte ha sex tillsammans?
är det något förbud mot otrohet på arbetsplatsen eller vadå?
Citera
2012-03-30, 14:04
Medlem
Dr.Wöhlers avatar
Nytt ragg

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14608783.ab

Louise ”Lulu” Carter har hittat kärleken igen. För ett par månader sedan mötte den 50-åriga inredningsgurun äventyraren Carl Robert *Björkander, 43, på restaurang Grodan i Stockholm.
– Jag hade spanat in honom lite, jag tyckte att han såg manlig och härlig ut, säger Lulu till Klick!
Efter flera kärlekskranka blickar kom den forne ”Jakt & Fiske”-programledaren fram och *presenterade sig för Lulu och sedan dess är de ett par.
– Han är så härlig och positiv, jag blir glad av honom. Sedan är han en riktig man, det finns inte så många sådana tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in