Håller med Sandhamn2010. Ring istället.
Smsande tar tid och leder sällan någonvart. Mina utgående sms under min tid bestod i huvudsak av: "om du vill träffas, ring gärna".
Jag lämnade heller aldrig ut mitt nummer direkt i annonsen utan bad om mail först. Redan där kan 80% uteslutas vilka jag var glad att ha sluppit prata med i telefon. De som inte visade sig kapabla till att läsa annonsen var helt klart i majoritet så om du gör det som du skriver: toppen.
Jag kan förstås inte tala för alla sexsäljare men jag ville gärna talas vid några minuter för att se om du är en komplett galning eller socialt störd. Oavsett vill jag inte spendera x antal timmar med en sådan person. Telefonkontakt innan träff var ett krav som jag aldrig tummade på. De enda gångerna jag kan ha uppfattats som "otrevlig" (dvs tackade för mig och blockade) var när folk var otroligt tröga, inte lyssnade, tjatade, stalkade eller var respektlösa.
Om du anser att du beter dig på ett sätt som är tvärtemot de dåliga drag nämnda ovan så kanske du behöver kontakta en annan säljare. Och prova att ringa nästa gång