2016-09-02, 07:06
Medlem
Maxwellanders avatar
När jag kontaktar en prostituerad skickar jag ett trevligt sms där jag frågar hur hon mår sen pris och vad som ingår.
Innan jag lägger pengar hos en prostituerad vill jag ju veta att det är en ok person men det är i stort sett omöjligt att få igång någon typ av konversation bara pris plats och inget mer.
Dom som fattar att dom måste sälja in sig måste få mängder av kunder eller?
Citera
2016-09-02, 07:22
Medlem
De behöver inte vara trevliga. De är som en vattenförsäljare i öknen. De kan spotta dig i ansiktet och du kommer ändå tigga om att de tar dina pengar.

Effektivitet är inte samma sak som att vara otrevlig.
Du köper deras tjänster för att du vill stoppa snorren i dem, inte för att prata.
Vill du prata så ge dem 2000 kr för en timmes prat. Då kommer de nog vara jättetrevliga.
Eller vart det väldigt dyrt nu? Du vill ha massa prat gratis?
Det är alltså du som är den otrevliga som tycker de kan prata med dig utan att ta betalt.
Citera
2016-09-02, 07:30
Medlem
bnegoXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxwellander
När jag kontaktar en prostituerad skickar jag ett trevligt sms där jag frågar hur hon mår sen pris och vad som ingår.
Innan jag lägger pengar hos en prostituerad vill jag ju veta att det är en ok person men det är i stort sett omöjligt att få igång någon typ av konversation bara pris plats och inget mer.

Haha asså... jo det är klart dom måste sälja in sig. Men det är ofta gjort med en annons innan eller liknande. Sen så beror det vell på hur dem är som person. Finns vell ganska många nergångna stackare som bara tänker på nästa sil medans du "filar"...
Citera
2016-09-02, 07:52
Medlem
Katzyns avatar
Men du begriper väl att det är massor med folk som söker dem för "gratistjänsten" att de pratar med honom, så att han kan känna sig uppskattad och kanske runka över eventuella samtal om sex med en hora. Sen köper de inte, de vill bara snacka, horan får inte betalt.
Citera
2016-09-02, 08:21
Medlem
OverTheMoons avatar
Frågan är mer: varför är torskar så korkade?

Ta en snabb titt på några annonser och väldigt många vädjar/skriker att läsa hela sidan/annonsen innan kontakt för hon har skrivit vad hon erbjuder och vad det kostar. Men istället för att läsa så skriver ni och frågar. Så hon får nu mååånga mess med samma frågor, om och om igen, dygnet runt.

Det här är ett återkommande klagomål som man kan läsa på deras bloggar, hemsidor, annonser, forum - ändå sitter ts här och undrar...
Citera
2016-09-02, 08:29
Medlem
Silltunnas avatar
Man kan ju förmoda att många horor inser att de inte dragit hem högsta vinsten i livets lotteri...och därmed kanske inte är så supertaggade på att slicka röven (såväl bokstavligt som verbalt) på nån ljusskygg torsk som stammar fram vad han är ute efter.
Citera
2016-09-02, 09:24
Medlem
Maxwellanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OverTheMoon
Frågan är mer: varför är torskar så korkade?

Ta en snabb titt på några annonser och väldigt många vädjar/skriker att läsa hela sidan/annonsen innan kontakt för hon har skrivit vad hon erbjuder och vad det kostar. Men istället för att läsa så skriver ni och frågar. Så hon får nu mååånga mess med samma frågor, om och om igen, dygnet runt.

Det här är ett återkommande klagomål

som man kan läsa på deras bloggar,
hemsidor, annonser, forum - ändå sitter ts
här och undrar...
Texten som står skriven kan vara tagen från varsomhelst och naturligtvis frågar jag inte om sådant som redan står i annonsen.
Vad jag menar är att 5 min bra snack( inte sexprat) kan ge en bild av personen.
Citera
2016-09-02, 09:25
Medlem
Maxwellanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Man kan ju förmoda att många horor inser att de inte dragit hem högsta vinsten i livets lotteri...och därmed kanske inte är så supertaggade på att slicka röven (såväl bokstavligt som verbalt) på nån ljusskygg torsk som stammar fram vad han är ute efter.
Mycket fördomar i din text.
Citera
2016-09-02, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxwellander

Din fråga gör mig lite förvånad!
Nu skall erkännas att jag har ingen vana av prostituerade, har aldrig besökt någon.
Du betalar för en tjänst, får reda på innehållet i tjänsten. Vad mer behöver du veta! Det är ingen dejt det är frågan om, utan bara sex.

Kan även tänka mig att det är en hel del kunder som vill ha en del "tjänster" som inte ingår i priset. Då kan jag förstå att "säljaren" kan visa en del irritation.
Citera
2016-09-02, 11:39
Avslutad
Sug kuk 20 ggr dagen, så får vi se hur trevlig du är efter det.
Citera
2016-09-02, 13:34
Medlem
varför skickar du sms o inte ringer?

har under många år aldrig någonsin pratat med en otrevlig eskort
Citera
2016-09-02, 14:00
Medlem
Lisalits avatar
Håller med Sandhamn2010. Ring istället.

Smsande tar tid och leder sällan någonvart. Mina utgående sms under min tid bestod i huvudsak av: "om du vill träffas, ring gärna".

Jag lämnade heller aldrig ut mitt nummer direkt i annonsen utan bad om mail först. Redan där kan 80% uteslutas vilka jag var glad att ha sluppit prata med i telefon. De som inte visade sig kapabla till att läsa annonsen var helt klart i majoritet så om du gör det som du skriver: toppen.

Jag kan förstås inte tala för alla sexsäljare men jag ville gärna talas vid några minuter för att se om du är en komplett galning eller socialt störd. Oavsett vill jag inte spendera x antal timmar med en sådan person. Telefonkontakt innan träff var ett krav som jag aldrig tummade på. De enda gångerna jag kan ha uppfattats som "otrevlig" (dvs tackade för mig och blockade) var när folk var otroligt tröga, inte lyssnade, tjatade, stalkade eller var respektlösa.

Om du anser att du beter dig på ett sätt som är tvärtemot de dåliga drag nämnda ovan så kanske du behöver kontakta en annan säljare. Och prova att ringa nästa gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in