2016-09-08, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoF12
Lätt att spela tuff och vara stor i käften när man vet att man har 7-8 gorillor bakom sig.

Men samtidigt är han ju inte så tuff, det är ju bara en grej han kör med.
2016-09-08, 14:19
Medlem
VolvoF12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9948741
Men samtidigt är han ju inte så tuff, det är ju bara en grej han kör med.
Har bara sett klipp på Youtube. Vid minst två tillfällen har han försökt klippa till kunder, visseligen fulla och odrägliga men endå.
Något problem har han, känner säkert någon belöning eller liknande när han håller på som han gör.
2016-09-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoF12
Har bara sett klipp på Youtube. Vid minst två tillfällen har han försökt klippa till kunder, visseligen fulla och odrägliga men endå.
Något problem har han, känner säkert någon belöning eller liknande när han håller på som han gör.

Man kanske blir så när man umgås konstant med idioter? Tänker mig även väktare i krogmiljö som har en kärlek till att vara lite extra hårdhänt ibland. Man kanske blir så med tiden.

Samtidigt så kan man ju bara undvika honom om man inte gillar det han gör.
2016-09-09, 01:10
Bannlyst
Rykten går att korvljuden är hallick, trodde bara det var lösa rykten men jag spanade in en kväll på hans livestream och då bjöd han 4 brudar "prostituerade" på korv. Den ena som verkade rätt påtänd tjatade hela tiden om att hon behövde snacka med korvgubben snacka du sa juden...... hon fortsatte tjata och fick samma svar till slut sa hon det är business FÖR FAN vi kan väl inte snacka business framför kameran....

Jaha sa korvgubben... jag kommer ut sen gick han ur vagnen och ur bild med tjejen i ca 5 min.

Någon mer som hört ryktet, eller finns det något annat skvaller om den oförskämda korvgubben?

Här är hans livestream för den som är intresserad!
http://livestream.com/watch/search?q=helldog
2016-09-09, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4NT3R4
Rykten går att korvljuden är hallick, trodde bara det var lösa rykten men jag spanade in en kväll på hans livestream och då bjöd han 4 brudar "prostituerade" på korv. Den ena som verkade rätt påtänd tjatade hela tiden om att hon behövde snacka med korvgubben snacka du sa juden...... hon fortsatte tjata och fick samma svar till slut sa hon det är business FÖR FAN vi kan väl inte snacka business framför kameran....

Jaha sa korvgubben... jag kommer ut sen gick han ur vagnen och ur bild med tjejen i ca 5 min.

Någon mer som hört ryktet, eller finns det något annat skvaller om den oförskämda korvgubben?

Här är hans livestream för den som är intresserad!
http://livestream.com/watch/search?q=helldog

Haha du är fan patetisk, det är folk han känner, inga jävla prostituerade
2016-09-09, 02:59
Medlem
tjenaretjenares avatar
Hotar av ilska efter att ha sett det jävla aset, hoppas någon gör processen kort med honom snart och nu kliade han sig på näsan också utan att tvätta sig efteråt.
2016-09-09, 03:04
Medlem
tjenaretjenares avatar
Kul när FIFAS president Infantino kommer och jäklas i sin rosatröja. https://www.google.se/search?q=infantino&biw=1745&bih=890&source=lnms&tb m=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjsx_7Ei4HPAhWkBZoKHavAApkQ_ AUIBigB#imgrc=yquk8v0mbyr9VM%3A
2016-09-09, 03:57
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Han är ett jävla as. Det var nån random som bjöd mig på 100kr för att käka skiten för ett tag sen. Stod några italienare och kollade på och undrade vad det var för något, så jag förklarade och de sa att de kunde ta tid åt mig då man ska ha 5min på sig.

När man käkar står han och skriker allt möjligt otrevligt mot de som äter. Sen när jag har en tugga kvar säger han att tiden är slut fast det kändes som det var mycket tid kvar. Italienarna protesterar och deras klocka stod på typ 2min 50sek. Då skriker korvgubben massa otrevligt till dem på engelska. Tror det var två andra med då också som gav upp efter halva typ medan idioten stod och skrek massa otrevligt mot dem också.

Grejen är att när man käkat den mår man så jävla dåligt så man knappt orkar prata eller ens gå hem efteråt. Är väl därför han håller på och skriker skit för han vet att man inte orkar göra nåt efter man ätit korven. Han förtjänar en del smällar, riktigt obehaglig typ.
2016-09-09, 04:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Han är ett jävla as. Det var nån random som bjöd mig på 100kr för att käka skiten för ett tag sen. Stod några italienare och kollade på och undrade vad det var för något, så jag förklarade och de sa att de kunde ta tid åt mig då man ska ha 5min på sig.

När man käkar står han och skriker allt möjligt otrevligt mot de som äter. Sen när jag har en tugga kvar säger han att tiden är slut fast det kändes som det var mycket tid kvar. Italienarna protesterar och deras klocka stod på typ 2min 50sek. Då skriker korvgubben massa otrevligt till dem på engelska. Tror det var två andra med då också som gav upp efter halva typ medan idioten stod och skrek massa otrevligt mot dem också.

Grejen är att när man käkat den mår man så jävla dåligt så man knappt orkar prata eller ens gå hem efteråt. Är väl därför han håller på och skriker skit för han vet att man inte orkar göra nåt efter man ätit korven. Han förtjänar en del smällar, riktigt obehaglig typ.

Han är en obehaglig jävel! No Doubt!

Fick PM nu från en flashbackare som skriver ....

En skitfull Unge i 18 årsåldern kommer dit med sin chef och båda börjar käka korven .... chefen ger upp rätt snart men ungen krigar på och äter halva ... i bakgrunden står ett förortsgäng som varit framme tidigare påtända som ljus på julafton ....

Den fulla grabben får nog och kastar in korven i vagnen, korvgubben begär 1000:- för sanering och chefen betalar.

I samma stund som chefen går iväg med korvkastaren kommer förortsgänget fram och tjabblar lite snabbt med korvgubben... sen vi tar dom ... och ger sig av i den riktningen som chefen och kastaren gick ....

Gänget ska ha varit i Adidaskläder allihopa en grupp om 7-10 st.

Enligt mitt PM så brydde sig inte korvgubben om alls att hans förortskids gav sig efter dom och ignorerade allt som sades om det i hans chat!

Nu vet jag inte om det är sant men han ska tydligen köra någon "Karlavagnen p4" ala Korvgubbe om kvällarna där han tar emot samtal från trasiga människor men det ska jag låta vara osagt.

Playing hero while im Zero and worse! Så känner jag iaf!

Ha det fint!
2016-09-09, 04:49
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Läste igenom tråden nu och såg att jag var långt idrån ensam att tycka att han är en idiot.

Folk skriver att korven inte är stark. Det stämmer att såsen är det som är absolut det starkaste men jag tror att korven är "Sorunda djävulskt hot" Någon från Sorunda korvfabrik var det förut iaf. Känner en som jobbade där ett tag och han i gamla stan köpte korvarna därifrån. Så visst är korven stark också men den skulle de flesta klara av att äta utan större problem. Såsen är hemsk däremot, hade en polare som blev jävligt sjuk ganska länge efter han åt halva. Jag mådde skitdåligt i typ 48h sen gick det över. Sen är ett problem också att den är varm som fan när man får den.
Citat:
Ursprungligen postat av StressApan
40 kr för 1 liter mjölk!!
Vilken jävla skojare, idiot!
Haha en liter? Du får en liten typ 20cl kartong. Helt sjuka priser. Trist att folk betalar idioten pengar (jag blev ju bjuden så haha) Det bästa vore ju om folk bara slutade handla av honom.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-09-09 kl. 05:00.
2016-09-09, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4NT3R4
Han är en obehaglig jävel! No Doubt!

Fick PM nu från en flashbackare som skriver ....

En skitfull Unge i 18 årsåldern kommer dit med sin chef och båda börjar käka korven .... chefen ger upp rätt snart men ungen krigar på och äter halva ... i bakgrunden står ett förortsgäng som varit framme tidigare påtända som ljus på julafton ....

Den fulla grabben får nog och kastar in korven i vagnen, korvgubben begär 1000:- för sanering och chefen betalar.

I samma stund som chefen går iväg med korvkastaren kommer förortsgänget fram och tjabblar lite snabbt med korvgubben... sen vi tar dom ... och ger sig av i den riktningen som chefen och kastaren gick ....

Gänget ska ha varit i Adidaskläder allihopa en grupp om 7-10 st.

Enligt mitt PM så brydde sig inte korvgubben om alls att hans förortskids gav sig efter dom och ignorerade allt som sades om det i hans chat!

Nu vet jag inte om det är sant men han ska tydligen köra någon "Karlavagnen p4" ala Korvgubbe om kvällarna där han tar emot samtal från trasiga människor men det ska jag låta vara osagt.

Playing hero while im Zero and worse! Så känner jag iaf!

Ha det fint!

Jesper hade ingenting med gänget att göra, dom dök bara upp där och verkade söka bråk.. Misstänker även att grabbarna var höga på kokain
2016-09-09, 06:04
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9948741
Jesper hade ingenting med gänget att göra, dom dök bara upp där och verkade söka bråk.. Misstänker även att grabbarna var höga på kokain

Varför nämner du hela tiden korvgubben vid förnamn? Hur vet du att kvinnorna på filmen inte var prostituerade? Hur vet du att "Jesper hade ingenting med gänget att göra"? Lägger Jesper kuken i ett korvbröd innan han trycker in den i käften på dig eller tar du den i papper?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in