Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Han är ett jävla as. Det var nån random som bjöd mig på 100kr för att käka skiten för ett tag sen. Stod några italienare och kollade på och undrade vad det var för något, så jag förklarade och de sa att de kunde ta tid åt mig då man ska ha 5min på sig.
När man käkar står han och skriker allt möjligt otrevligt mot de som äter. Sen när jag har en tugga kvar säger han att tiden är slut fast det kändes som det var mycket tid kvar. Italienarna protesterar och deras klocka stod på typ 2min 50sek. Då skriker korvgubben massa otrevligt till dem på engelska. Tror det var två andra med då också som gav upp efter halva typ medan idioten stod och skrek massa otrevligt mot dem också.
Grejen är att när man käkat den mår man så jävla dåligt så man knappt orkar prata eller ens gå hem efteråt. Är väl därför han håller på och skriker skit för han vet att man inte orkar göra nåt efter man ätit korven. Han förtjänar en del smällar, riktigt obehaglig typ.
Han är en obehaglig jävel! No Doubt!
Fick PM nu från en flashbackare som skriver ....
En skitfull Unge i 18 årsåldern kommer dit med sin chef och båda börjar käka korven .... chefen ger upp rätt snart men ungen krigar på och äter halva ... i bakgrunden står ett förortsgäng som varit framme tidigare påtända som ljus på julafton ....
Den fulla grabben får nog och kastar in korven i vagnen, korvgubben begär 1000:- för sanering och chefen betalar.
I samma stund som chefen går iväg med korvkastaren kommer förortsgänget fram och tjabblar lite snabbt med korvgubben... sen
vi tar dom ... och ger sig av i den riktningen som chefen och kastaren gick ....
Gänget ska ha varit i Adidaskläder allihopa en grupp om 7-10 st.
Enligt mitt PM så brydde sig inte korvgubben om alls att hans förortskids gav sig efter dom och ignorerade allt som sades om det i hans chat!
Nu vet jag inte om det är sant men han ska tydligen köra någon "Karlavagnen p4" ala Korvgubbe om kvällarna där han tar emot samtal från trasiga människor men det ska jag låta vara osagt.
Playing hero while im Zero and worse! Så känner jag iaf!
Ha det fint!