2005-12-07, 01:33
Medlem
ShitLords avatar
Jag har fått några av mina inlägg raderade av jrosen, har provat skicka pm till honom men inte fått svar, han bara ignorerar mig och fortsätter att radera mina inlägg när jag försöker ta upp det.
För mig spelar det ingen roll om det är vanliga inlägg, men när jag ställde några frågor i denna tråden http://www.flashback.org/showthread.php?t=273353 och fick den raderad blev jag irriterad, för jag ville ha svar på några frågor angående de nya reglerna. Kan jag få ett svar här varför denna värdelösa moderatorn beter sig så här?
2005-12-07, 05:30
Bannlyst
Vad är det för inlägg du har fått raderade?
2005-12-07, 09:02
Medlem
jrosens avatar
För det första inlägg får man raderade för att det bryter mot någon regel.
Jag eller andra moderatorer raderar inte godtyckligt. Trams eller offtopic är det som jag raderar oftast.

Jag svarar på alla PM jag får som är seriöst menade.
Det PM som du har skickat är följande
Citat:
Ursprungligen postat av ShitLord
Vafan håller du på med?
Inte fan lägger jag ner tid på att svara på detta när inte ens den som skickar PM lägger tid på att göra bättre ifrån sig.

Det inlägget som papperskorgades av LT är detta.
Citat:
Jag ställde en fråga häromdagen, idioten jrosen slängde bort mitt inlägg. Då skickade jag ett pm till fanskapet och frågade vad han höll på med, men fick inget svar. kan jag få ett svar här?
Det inlägget som jag raderade i regeltråden är detta.

Citat:
Ursprungligen postat av shitlord
Finns några moderatorer som beter sig som idioter pga dom hatar en viss användare. Ett exempel på en sån moderator är idioten jrosen.
Så det beror inte på vilket forum man skriver i, det beror vilka forum dessa idioter moderar.

Vad finns det att svara på?
Vad finns det för allmänintresse av sådana inlägg?
Vart specificerar du kritiken?
Och vad ger dig rätt att kalla mig idiot? Upprepade gånger dessutom?

Är du väldigt ung eller vill du bara framstå som korkad genom att framföra kritik på det sättet du gör?

edit: för att förtydliga vad jag kan komma ihåg så har det inte funnits ngn pm-konversation tidigare, inte heller har jag mig veterligen delat ut några tillsägelser som kan orsaka denna upprördhet
2005-12-07, 10:55
Medlem
ShitLords avatar
Varför besvarar du inte frågan? Jag länkade till topicen ovan där du tog bort ett inlägg som du av en korkad anledning tog bort.
http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=177
Där sa du att man skulle ta det med dig via pm, och då är det fan klart att jag ska fråga vad fan du håller på med, har du inte tid att besvara pm så tycker jag du ska ta och moderera ett annat forum.
Det tog knappt fem minuter efter att ha pm:at lady tiera fått ett tillbaks, likaså ruskigbuss och de andra moderatorer som jag skickar pm till. Men du din värdelösa moderator, ska radera inlägg och sen ställa krav på hur vänliga pm:en ska vara.

gurrez: Jag ställde två frågor om de nya reglerna. Om det fanns risk att den som skriver inlägg kan åtalas, och den andra, om man byter konto så undrade jag om tillsägelser försvinner. Tror att den som raderade inläggen ansåg att jag var off topic, det tycker jag inte jag var, isåfall var det fler än mig som var långt mer off topic men deras inlägg är kvar.
2005-12-07, 11:18
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Varför besvarar du inte frågan? Jag länkade till topicen ovan där du tog bort ett inlägg som du av en korkad anledning tog bort.
http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=177
Där sa du att man skulle ta det med dig via pm, och då är det fan klart att jag ska fråga vad fan du håller på med, har du inte tid att besvara pm så tycker jag du ska ta och moderera ett annat forum..
Är du sann? På det sättet du formulerade dig i PM:t skall jag veta vilken tråd/inlägg du avser?
Citat:
Det tog knappt fem minuter efter att ha pm:at lady tiera fått ett tillbaks, likaså ruskigbuss och de andra moderatorer som jag skickar pm till. Men du din värdelösa moderator, ska radera inlägg och sen ställa krav på hur vänliga pm:en ska vara..
Du kanske skrev i dina PM till dem vad det gällde?
Till mig skrev du
Citat:
Vafan håller du på med?

Citat:
Tror att den som raderade inläggen ansåg att jag var off topic, det tycker jag inte jag var, isåfall var det fler än mig som var långt mer off topic men deras inlägg är kvar.

mm så var det troligen

Trots att jag försöker att seriöst svara på dina plumpa påhopp, så fortsätter du kalla mig värdelös, samt att du fortfarande inte lyckas formulera dig på ett vettigt sätt.

Har du åsikter om mina raderingar av dina inlägg så se till att uppföra dig som folk och skicka PM som man kan förstå. Och svär inte och kalla moderatorer för idioter.

Du är välkommen att skicka ett PM precis som jag skriver när jag raderar så skall du få ett svar, se då till att följa ovanstående så kommer du få svar.
Och är du inte nöjd med mina svar så är det admin du skall vända dig till.

Denna tråd låses i och med att sakfrågan är utagerad samt att frågor ang de raderade inläggen skall tas via PM.

/moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in