2016-08-29, 16:23
Medlem
Vill ha ett stabilt internet som är minimalt downtime. Tex universal suger, dom fick något fel på lördag morgon så fixade dem inte det felet inna måndag så hade inget internet hela helgen bara för dem inte ens fixar kritiska fel under helger.
Citera
2016-08-29, 16:32
Medlem
Kenpachys avatar
Bahnhof hör man ju bara gott om!
Citera
2016-08-29, 16:36
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenpachy

Jag kör bahnof och är sjukt nöjd, bra kundservice och lätt att ha att göra med så enlingt mig bästa internet
Citera
2016-08-29, 16:39
Medlem
Popc0rns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenpachy

Njaaa. Har haft Bahnhof ett tag nu och har inte upplevt samma problem med någon tidigare internetleverantör, att jag endast får ut 20% av utlovad hastighet mellan 19:00 och 23:00 varje dag. Pingen flaxar mycket under denna tiden också.

Bortsett från detta fenomenet upplever jag Bahnhof mycket bra.
Citera
2016-08-29, 17:02
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Jag kör bahnof och är sjukt nöjd, bra kundservice och lätt att ha att göra med så enlingt mig bästa internet

Jag är nöjd med Bahnhofs tjänst, men deras kundservice suger pung. Väntetiderna är enorma, om man ens kommer fram. När man väl kommer fram så är de dock väldigt kunniga. Allt är relativt. Det blir lite kul när man har ip-telefoni från dem, när skiten går ner, och ska ringa för att få hjälp, moment 22?
Citera
2016-08-29, 17:04
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag är nöjd med Bahnhofs tjänst, men deras kundservice suger pung. Det blir lite kul när man har ip-telefoni från dem, när skiten går ner, och ska ringa för att få hjälp, moment 22?
Har du ingen mobiltelefon?
Citera
2016-08-29, 17:07
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Har du ingen mobiltelefon?

Jodå, men principen, det går ju inte att få kontakt med supporten om skiten går ner utan en mobil. Och köerna till supporten är ett annat problem.

Om jag har kontantkort kan det bli dyrt att sitta i telefonkö en halvtimme.
Citera
2016-08-29, 17:15
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Jodå, men principen, det går ju inte att få kontakt med supporten om skiten går ner utan en mobil. Och köerna till supporten är ett annat problem.

Om jag har kontantkort kan det bli dyrt att sitta i telefonkö en halvtimme.
JO, det förstås, men det händer väl inte allt för ofta?
Har IP telefoni själv och det funkar bra, problemen som varit för mig är när dosan gett upp och något till under tiden jag haft den typen av telefoni.
Citera
2016-08-29, 17:23
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
JO, det förstås, men det händer väl inte allt för ofta?
Har IP telefoni själv och det funkar bra, problemen som varit för mig är när dosan gett upp och något till under tiden jag haft den typen av telefoni.

Jag kollade faktiskt loggen igår, 46 dagar utan strul och det är väl rätt ok, antar jag?
Citera
2016-08-29, 17:36
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Jag kollade faktiskt loggen igår, 46 dagar utan strul och det är väl rätt ok, antar jag?
För mig så är det mer än årsvis det har varit problemfritt.
Förra IP-dosan tror jag höll kring 3 år.
Och den jag har nu verkar än bättre.
Citera
2016-08-29, 18:46
Medlem
GlennGBGs avatar
Har Telia 250/100 för tredje året nu, har aldrig haft problem med det och har nästan alltid 290-300 uppmätt hastighet ner och 150-160 upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in