2016-08-26, 14:15
Medlem
Den här pedagogen medger att hon slog ett autistiskt barn, blev filmad, varnad av lärarnas ansvarsnämnd och sade upp sig.
Eftersom hon sade upp sig kunde hon få en ny anställning inom Göteborgs förskoleverksamhet direkt.

Jag letar efter hennes identitet. Jag vill nämligen veta att det inte är mina barns nya pedagog.

http://www.lararnasnyheter.se/lararnas-tidning/2016/03/17/granne-filmade-forskollarare-slog-autistiskt-barn
http://www.expressen.se/gt/larare-slog-autistisk-pojke--far-hogre-lon/

Det verkar vara ett härke att få ut handlingarna från lärarnas ansvarsnämnd, är identiteten censurerad i polisens förundersökning som blev nerlagd?
Citera
2016-08-26, 16:56
Medlem
Vad kommer du göra om det är ditt barns nya pedagog och vad gör du om det inte är hon?
Jag misstänker att hon nog är mer på sin vakt nu efter det som hänt så att det inte händer igen. Av den anledningen så bör du vara mer på din vakt om det inte är hon som är den nya pedagogen eftersom då är den som kommit ett helt vilt kort.
Citera
2016-08-26, 21:09
Medlem
Om det är mitt barns nya pedagog så kommer jag att tillsammans med specialpedagogen på förskolan se till att hon inte jobbar på mitt barns avdelning. Uppenbarligen har pedagogen inte den kompetens som behövs för att jobba med barn med NPF diagnoser.
Citera
2016-08-27, 21:54
Medlem
Traxdatas avatar
Får hon sparken igen nu?
Citera
2016-08-27, 21:55
Avslutad
Sådana människor som slås autistiska barn förtjänar fan att hängas ut. DE borde vara förbjudna att jobba med sådana barn i fortsättning och barn i allmänhet för den delen! Borde klassas som misshandel! Blir förbannad när man läser detta!
Citera
2016-08-27, 22:10
Medlem
silverkungens avatar
Wtf!!!
Ska genast på måndag börja slå mina brukare och begära löneförhöjning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in