många verkar ha problem med hygien och kroppshår och annat fysiskt. enligt mig är man först tjej/kvinna när allt detta redan i ordning.
hmmm, mest oattraktivt..
...
Överdriven och nästintill sjuk hållning till sunt leverne.
Det ska springas överallt, gärna medans man dricker en nypressad smoothie och samtidigt lyfter hantlar med axlarna. Dieter ska följas, Fem-milaren ska springas och bilden på all denna hetsen ska postas på Instagram.
Kvinnor som bygger muskler och fortsätter posta bilder på sina nya prestationer på gymmet, gärna såna sjuka stålyft med typ 1000 kg över axlarna.
..Och vad är det med detta sjuka podcastssyndromet som pågår? Vart jag än stöter på en kvinna så ska det "poddas"? För helvete... Diskussioner i all ära men, är det verkligen inte dags att sluta lyssna och börja prata lite själva?
..Poddas det inte så bloggas det. Bloggtjejerna är nog värst. Man följer inte bara bloggtoppen utan det ska bloggas själv också. Allting ser exakt likadant ut på bloggarna.. En vilsen tjej på någon strand i Thailand, stående halvvägs ut i vattnet, frånvänd från kameran och spejar ut över världen.
Många tjejer och kvinnor jag stöter på tillhör någon av dessa skarorna.
Det finns ett par klenoder där ute men dom är sällsynta, ge fan i dom