2016-08-22, 00:28
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IGotAGoldenTicket
Haha. Det där är också avtändande.

För mig går bitchstilen fetbort men vissa verkar gilla såna tjejer.

Jag älskar kaxiga tjejer som kör med bitchstilen. Tycker det är så jädrans attraktivt och sexigt av någon konstig anledning.
Citera
2016-08-22, 00:32
Medlem
ImpAusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskare
Nja, kroppslukten det är någonting annat, det spelar ingen roll hur mycket du duschar du luktar mer eller mindre detsamma. Men jag förstår din poäng, det är inte så att jag går och sätter tungan i mun på en brud som stinker i käften. Det finns det inget nöje av.

Men som sagt, en del människor har jävligt skumma kroppslukter, som är permanenta. Jag vette fan vad det kan bero på, men det är inte gott att råka gå förbi dessa. Man får nästan kväljningar av att bara gå förbi. Så vänta tills du stöter på en sådan och återkom sedan med ditt val.

Scenariot att bo i samma korridor med en person som stinker hela personen eller en person som bara stinker om du stannar och pratar med den?

Men det tar ändå emot mer att hångla upp en munstinkare än vad det gör att gosa med en kroppdsodöreska av den värre rangen? Man kan fan ta lite kroppsstink. Blunda och inbilla dig att du är i Indien med någon som "ska hitta sig själv" så ska du se att det går vägen.
Citera
2016-08-22, 00:34
Bannlyst
Osjälvständig som inte förmår stå på egna ben och saknar ambitioner. Rökare.
Citera
2016-08-22, 00:39
Medlem
Svenskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImpAuster
Men det tar ändå emot mer att hångla upp en munstinkare än vad det gör att gosa med en kroppdsodöreska av den värre rangen? Man kan fan ta lite kroppsstink. Blunda och inbilla dig att du är i Indien med någon som "ska hitta sig själv" så ska du se att det går vägen.

Nejdu, då har du inte gått förbi fel personer som jag har gjort. En del har sån stark kroppsodör, oaktat man eller kvinna, att det slår till en som slag på gomspenen. Man viker sig i hop för att förhindra ett kräkanfall och jag vet inte varför de luktar så? Det är inte typisk svettlukt utan något annat mer distinkt. Så tro mig när jag säger det, ingen kan vara i närheten av sån människa, åtminstone inte i min föreställningsvärld.
Citera
2016-08-22, 00:40
Medlem
många verkar ha problem med hygien och kroppshår och annat fysiskt. enligt mig är man först tjej/kvinna när allt detta redan i ordning.

hmmm, mest oattraktivt..
...
Överdriven och nästintill sjuk hållning till sunt leverne.
Det ska springas överallt, gärna medans man dricker en nypressad smoothie och samtidigt lyfter hantlar med axlarna. Dieter ska följas, Fem-milaren ska springas och bilden på all denna hetsen ska postas på Instagram.

Kvinnor som bygger muskler och fortsätter posta bilder på sina nya prestationer på gymmet, gärna såna sjuka stålyft med typ 1000 kg över axlarna.

..Och vad är det med detta sjuka podcastssyndromet som pågår? Vart jag än stöter på en kvinna så ska det "poddas"? För helvete... Diskussioner i all ära men, är det verkligen inte dags att sluta lyssna och börja prata lite själva?

..Poddas det inte så bloggas det. Bloggtjejerna är nog värst. Man följer inte bara bloggtoppen utan det ska bloggas själv också. Allting ser exakt likadant ut på bloggarna.. En vilsen tjej på någon strand i Thailand, stående halvvägs ut i vattnet, frånvänd från kameran och spejar ut över världen.

Många tjejer och kvinnor jag stöter på tillhör någon av dessa skarorna.
Det finns ett par klenoder där ute men dom är sällsynta, ge fan i dom
Citera
2016-08-22, 00:47
Medlem
ImpAusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskare
Nejdu, då har du inte gått förbi fel personer som jag har gjort. En del har sån stark kroppsodör, oaktat man eller kvinna, att det slår till en som slag på gomspenen. Man viker sig i hop för att förhindra ett kräkanfall och jag vet inte varför de luktar så? Det är inte typisk svettlukt utan något annat mer distinkt. Så tro mig när jag säger det, ingen kan vara i närheten av sån människa, åtminstone inte i min föreställningsvärld.

Enda gången jag har känt en sån frän odör är från en hemlös i Göteborg som jävligt nonchalant valde att kissa ner sig på buss 17 ut mot Östra Sjukhuset. Redan innan kisset luktade hela jävla bussen av skit, syra och dåliga beslut på gymnasiet. Så okej. Om det är så att någon överträffar denna kroppsodör herr alkoholistsson utsöndrade en trött tisdagmorgon. Absolut. Du vinner. Men i mer verkliga scenarion (det är ändå ofta folk är jävligt dåliga på munhygien) så vinner ändå munfrågan.
Citera
2016-08-22, 04:34
Medlem
Andersdamaans avatar
Hipstertjejer är direktdiskvalificerade! Hipsters (Av båda könen) brukar ha riktigt fisiga personligheter, och kombinera detta med ett mode direkthämtat ifrån någon sorts sinnessjuk 30:tals-cirkus gör ju inte saken bättre direkt!! Nej tack!!

Annars så går jag igång på det mesta i damväg, fast överklängiga tjejer är ju inte sådär jätteupphetsande förstås. Bättre än hipstertjejer är dem, men bara marginellt.
Citera
2016-08-22, 04:42
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumpapan
En till sak där som jag är lite nyfiken på, STORA rumpor! Hiss eller diss ??
Så länge röven inte behöver ett eget postnummer så är stora rumpor ok enligt mig. Litet måtta på härligheten alltså.
Citera
2016-08-22, 06:09
Medlem
Soxis avatar
Stank
Stora händer
Behåring
Senast redigerad av Soxi 2016-08-22 kl. 06:21.
Citera
2016-08-22, 06:12
Medlem
Faukess avatar
Det första jag tänker på är personlighet.
Är du ett jävla svin så är du typ fulast i världen per automatik.
Annars är fetma, dålig hygien, mycket kroppsbehåring, dålig andedräkt, vindögdhet och dumhet (du tycker typ paradise hotel är världens bästa program).
Citera
2016-08-22, 07:31
Medlem
3487s avatar
Övervikt utan tvekan.
Citera
2016-08-22, 08:29
Medlem
Finns den här attityden som svenska tjejer har som jag enbart har märkt här i Sverige, därför jag säger svenska.

"Jag är störst, bäst och vackrast"-attityd när de går ut på krogen. Väldigt osexigt när de dansar asfulla och för att sedan spy på sitt ONS som tofflat fram massor med rosa pantern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in